-iL- Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Noen som har benyttet seg av dette, og kan fortelle litt om det? Jeg har en mengde av titler jeg ikke spiller lengre, og ei heller kommer til og spille igjen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du kan bare bytte spill du har i ditt inventar. Om du har dem i biblioteket ditt, er det dine for alltid Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan man flytte et spill til en annen konto? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Du kan bare bytte spill du har i ditt inventar. Om du har dem i biblioteket ditt, er det dine for alltid Hvordan får man spill i sitt inventar? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Velg kjøp spill -> Kjøp som gave -> legg til spillet i mitt inventar. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Velg kjøp spill -> Kjøp som gave -> legg til spillet i mitt inventar. ...og hvorfor vil man gjøre det? kjøper jeg ett spill som gave, får da personen det med en gang? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hvis du velger ett av de to valgene over vil personen du kjøper det til få spillet med en gang, velger du det nederste valget vil spillet bli lagret på din konto/ditt inventar til du velger å bytte det bort. Hvorfor man vil gjøre det? Vel, noen kjøper spill når de er på salg og så bytter med andre når spillet går tilbake til normal pris, andre sender det til sitt inventar for å ha spill å gi bort i konkurranser osv. Kan også være at man kjøper ett spill på salg og vil gi det til en kompis på bursdagen? Finnes mange grunner til hvorfor man kan gjøre det Endret 8. mai 2013 av Makiavelli Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 ...og hvorfor vil man gjøre det? kjøper jeg ett spill som gave, får da personen det med en gang? Tilbud og du vil spare det til Jul/Bursdag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå