Einelbraos Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hey! Eg har rett og slett aaalt for mange spel, og må prioritera kva eg kan ta meg tid til å spela. Av den grunn må eg selje bort MYKJE! Elles vil det berre ta plass og støve ned - da er det vel betre det kjem i hende til nokon som vil spele dei Eg er mest interessert i å selje alt som ei pakke, men kan til ein viss grad gå med på og selje spel om ein f.eks. kjøper meir enn (eksempelvis) 5 stk. i slengen. Før eg legg sulamitten ut på Finn.no så lurar eg på om nokon kan estimere kor mykje eg kan få for dette (er nokon her interessert, så er det berre å sende meg ein PM. Men, ikkje skamby). Xbox 360 Elite 120GB-konsoll (Svart) Trådlaus nettadapter. 3 svarte kontrollerar 2 mikrofonar til spelet Lips 4 kontrollerar til spelet Scene it. Spel: Alan Wake Alpha Protocol (NYTT) Assassins Creed 2 Assassins Creed Brotherhood Banjo Kazooie: Nuts & Bolts Batman Arkham Asylum Batman Arkham City Bioshock 2 Bioshock og Oblivon (i èn boks) Borderlands Brutal Legend Burnout Paradise The Ultimate Box Castlevania Lords of Shadow Dark Sector Darksiders Darksiders 2 Dead Space Dead Space 2 Deus Ex: Human Revolution Divinity 2 Dragon Age 2 Dragon Age Origin: Awakening Dragon Age Origins Enslaved Odyssey to the West Eternal Sonata Fable 2 Fable 3 Fallout New Vegas FEAR 2 Project Origin FIFA 10 Final Fantasy 13 Forza 3 (Med nedlastbart innhold) Gears of War 2 (med nedlastbart innhold) Goldeneye 007 Reloaded Grand Theft Auto 4 Guitar Hero Metallica (Nytt. Uten gitar) Halo 2 (Xbox-spill) Halo CE Anniversary Jade Empire Ltd. Edt. (Xbox-spill) Just Cause 2 Kingdoms of Amalur Reckoning L.A. Noire LIPS (Nytt. Inkl. De samme mikrofonene som på #1 hits) Lips #1 Hits (Med mikrofoner) Majin and the Forsaken Kingdom Mirror's Edge Nier Prince of Persia: The Forgotten Sands Prototype (NYTT) Pure & Lego Batman (i èn boks) Rage Rainbow Six Vegas 2 Rayman Origins Red Dead Redemption Resident Evil 5 Risen Saints Row 2 Scene It Filmtoppen (Med kontrollere) Singularity (NYTT) Sphinx (Xbox-spill) Splinter Cell Double Agent Split/Second Velocity Super Street Fighter 4 The Chronicles of Riddick AoDA The Witcher 2 Collectors Edt. (NB: Kjøpt i Polen) Tiger Woods PGA Tour 11 Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ville startet med å tilby det i kjøpe/selge/bytte grupper på facebook, de fleste har slike i nærmiljøet sitt og da slipper man å styre med sending osv. Spillkonsoller er lite verdt, spesielt nå når en ny er rett rundt hjørnet. Vil tippe 800-1000 om det er i bra stand. Spill går vel for 50-100 kroner avhengig av stand, butikkpris, popularitet osv. Legg de ut til høyestbydende over 50,- og 5 for 400,- f.eks. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, veit eg ikkje får gull og grøne skogar igjen for dette. Men, det er jo ei fin komplett pakke. 68 spel og greier. Alt er i tipp topp stand, og mange av spela er nesten ikkje spelt. Håpar å få igjen rundt 6000 for heile sulamitten, men det er kanskje vel mykje å håpe på? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Tror ikke noen kommer til å kjøpe hele som en "pakke", de som er interessert har jo sikkert nok spill fra før Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Mogleg. Eg prioriterar iallefall folk som er interessert i å kjøpe mykje, kontra folk som berre er ute etter eit par spel. Men, for all del, berre kom med bud om nokon er interesert i noko. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 3-4000 for alt? (Kanskje fem svære hvis du finner en god kjøper?) Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 En tusenlapp for Xboxen og 68 spill for 5000,- utgjør da en snittpris på 70,- pr. spill. Eventuelt 800,- for xbox og en snittpris på ca. 75 pr. spill. Tror nok ett og ett spil er mest intr. for kjøperne, og man sitter da igjen med en stabel ingen vil ha. Som sagt, sjekk lokale facebookgrupper som driver med kjøp og salg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du kan gjøre et kupp på Gamestop, dump spillene der, og få 10Kr i fortjeneste. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke gå til Gamestop. Det er som å brenne spillene på et bål og dumpe konsollen i havet. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 2750. Konsoll-greiene for 800, spillene for 1950. Noen av spillene er ikke verdt en dritt. Har selv Banjo Kazooie: Nuts & Bolts, og det kjøpte jeg nytt for 30kr. Grusomt spill. Å få 5000-6000kr for hele pakken er nok veldig urealistisk. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 3000kr er vel realistisk hvis man finner 'rett' kjøper... ellers så er 2500kr maks folk vil gi for det her.. 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 3000kr er vel realistisk hvis man finner 'rett' kjøper... ellers så er 2500kr maks folk vil gi for det her.. Tror heller den normale fjortiss vil gi 3000 til 4000. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 vill nok tippe å rundt en 3000 for det. Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Denne pakka er ei typisk pakke ein får kasta etter seg for under 1000 kroner. Ein utdatert konsoll og mange, i mine auga, halvdårlege spel ingen har høyrd om. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Gamestop selger slike elitemaskiner for 700kr, og spillene for 30-40kr stk, så hva som får deg til å tro at noen vil gi deg mere enn det koster hos gamestop, det kan man bare lure på... Sett prisen til 1500kr for ALT, så KANSKJE noen kjøper det av deg Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Takkar for gode, og nokre trollete svar. Spørs om eg ventar 30år, og sel pakka på eBay istadenfor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Mye negative svar her, omtrent som det beste er å sette fyr på alt... Solgte min PS2 med håndkontrollere, mikrofoner og buzzere for 600,- så xbox 360 bør man få 800,- for om det er i ok stand. Når gamestop selger dem for 700,- så bør man med en ekstra kontroller, mikrofoner og annet stasj (bl.a trådløst adapter) få minst 800,- Spillisten er da helt ok, greie spill jeg ihvertfall har hørt om, og mange timers moro. Solgte brukte ps2 spill for en hundrelapp hver men det er ca. 2 år siden. Hadde lagt ut listen i et lokalt kjøpe/bytte/selge facebookgruppe først og eventuelt lagt den ut på finn.no. Selges til 100,-/stk eller bud f.eks og gjerne pakkepriser (5 for 400,- f.eks). Synes folk 100 er mye kan de by en 50 lapp om de vil. Banjoi Kaz N&B spilelt står til 349,- (448,- med frakt) på prisjakt) http://www.prisjakt.no/product.php?p=253110 http://www.ign.com/articles/2008/11/05/banjo-kazooie-nuts-bolts-review?page=3 7-8,5 i karakter er ikke ille og utsagn fra IGN: Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts is a game that never stopped being fun for me. Ifølge innlegg her ville folk nærmest foretrukket grov tortur fremfor å spille det. Med alt salg er verdien det du får noen til å betale for det. Godbitene går først så får du det du får for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå