Arodem Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Gransker hvordan spilldesign kan få utbytte av svettemålinger. Les hele saken Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Aldri skjønt ideen bak slik tankegang. Er det ikke spillet som skal gjøre noe med ditt stressnivå, og ikke ditt stressnivå som skal påvirke spillet? 2 Lenke til kommentar
BerZerK89 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 "Svette nerder får mer kontroll" har en skummel klang i seg... Lenke til kommentar
Azper Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Mange muligheter med slike målinger. Kan lage løgndetektor og kødde med spilleren i rollespill elns. Eller en "scientology Auditing simulator med E-meter" Kunne blitt creepy med et horror spill der fienden vet hvordan du føler deg. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Eller så skal Valve lage en Steam- Fit Lenke til kommentar
hyp0crisy Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Kan ikke Valve heller få fingeren ut å lansere HL3 / Episode 3? Too much free fucking time on their hands... Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Aldri skjønt ideen bak slik tankegang. Er det ikke spillet som skal gjøre noe med ditt stressnivå, og ikke ditt stressnivå som skal påvirke spillet? nettopp, så om spille ikke tilfredsstiller deg, så kan omgivelsene endre seg deretter. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Det har de gjort siden The International i 2011. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Eg kjem aldri til å spela me noko så set ned vansklegheitsgrada når eg set meg fast, blir beire forbanna når eg får forslag frå spele si sia om å setta ner vansklegheitsgrada eller da gjer meg gratis ting får at eg skal komma meg vidare. 1 Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nesten like dumt som alle Axe reklamene på youtube for tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå