erlend456 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Hei, da har jeg begynt å se etter bil, jeg har noen punkter jeg gjerne vil ha med, men alle er ikke et must. - maks pris 50.000,- (helst ikke overstig) - Sportsbil/ungdomsbil (se spenstig ut) - 4 dører (helst) - Stil/form på bil: sedan helst, men ikke must. - over 100hk Setter pris på alle tips Endret 7. mai 2013 av erlend456 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Søk i de ørten andre trådene der folk er på jakt etter det samme. Dette kommer opp omtrent hver dag. Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Søk i de ørten andre trådene der folk er på jakt etter det samme. Dette kommer opp omtrent hver dag. Beklager at spørsmaålet mitt irriterer deg, men jeg fant ikke noe hjelp i de trådene jeg fant, delvis fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal søke etter når det kommer til bilmerker og slikt. Men du er ikke nøtt til å svare hvis du ikke vil. Men hvis du heller vil komme med tips setter jeg mer pris på det. Ønsker ikke å irritere noen her på forumet. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Beklager at spørsmaålet mitt irriterer deg, men jeg fant ikke noe hjelp i de trådene jeg fant, delvis fordi jeg ikke helt vet hva jeg skal søke etter når det kommer til bilmerker og slikt. Men du er ikke nøtt til å svare hvis du ikke vil. Men hvis du heller vil komme med tips setter jeg mer pris på det. Ønsker ikke å irritere noen her på forumet. Du irriterer meg ikke, jeg bare sier at dette spørsmålet er blitt svart på mange ganger før. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 - 5 dører (helst) - Stil/form på bil: sedan helst Biler med 5 dører (dvs. at bakvinduet er en del av bakluka) går inn under betegnelsen hatchback eller combi-coupe, Sedaner har 4 dører. Ser helst at du fikser dette fort da det kan misforstås. 1 Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Biler med 5 dører (dvs. at bakvinduet er en del av bakluka) går inn under betegnelsen hatchback eller combi-coupe, Sedaner har 4 dører. Ser helst at du fikser dette fort da det kan misforstås. Takk for tipset :-) visste ikke det, men er fikset nå :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 En poster slettet da det var en salgsannonse som strider med forumets regler. Reaksjoner tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg har en ford mondeo 2002 sedan. Kjøpte den for 36000. Veldig fornøyd med den. Skal selge den snart da, grunnet militærtjeneste Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Mercedes S-Klasse 1982-1992mod Audi A6/S6 -2002 Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Eneste som mangler er 20 hester,men hvis jeg skulle kjøpe en bil for 50k da ville det vært denne uten spørsmål http://www.finn.no/f...nnkode=41511496 Endret 8. mai 2013 av Fictivision Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Eneste var den latterlige prisen da, får du han ned til 30 000,- er han fortsatt litt vel dyr. Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Eneste var den latterlige prisen da, får du han ned til 30 000,- er han fortsatt litt vel dyr. Hvis bilen var like fin innvending som utvendig da er prisen så og si greit,men det går alltid an å prute. En 190 som har gått under 200k km er sjelden syn,og de er skikkelig seige biler. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) 190e I oljebrenner-utgave er koselige bruksbiler, MEN ikke verdt mer enn 20 000 i mine øyne og da skal den være 100% strøken. 7 000,- til 12 000,- er grei pris for disse i ok bruks-stand, idiotsikre å skru på er de og så hva man skal med en som er 100% strøken, perfekt og har gått 50 000km. Endret 8. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå er det forskjell på diesel hester og bensin hester. Den har sikkert decent dreiemoment, men det er en gammel motor og en tung bil. Er ikke motoren en smule underdimensjonert ift. vekten på bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå