Sealine Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei alle sammen...Jeg lurer bare på hva som er forskjellen på de forskjellige Corsair brikkene? XMS, TWINX og Value S. ....? Jeg har hørt at XMS Serien er nice på spilling? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Dette har du jo nettop spurt om i en annen post Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikkje nettopp engang :o En hel dag siden Grattis med 3333 posts snekker'n Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Dette har du jo nettop spurt om i en annen post HAHA!! AKKURAT DET JEG TRODDE :o klarte **** bare ikke finne posten! hvilken var det? "trodde jeg bare inbilte meg at jeg hadde skrevet det i en annen post ;)" Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 kjære moderator, vær vennlig og steng denne posten før noen starter og mobbe meg Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 for sent du er allerede et mobbeoffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå