Aetius Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Her er alt du trenger å vite for å bli med 25. maiEr du klar for nasjonal fotovandring? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Me too! Gleder meg veldig til dette Hvem andre her inne skal delta på Kristiansand? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Når dagen er omme kan du levere inn opp til tre bilder... Hvordan foregår denne innleveringen? Opplasting et sted innen en viss tid? E-postvedlegg? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvordan foregår denne innleveringen? Opplasting et sted innen en viss tid? E-postvedlegg? Mener å ha lest et sted at det blir laget en side for opplastning som blir tigjengelig den dagen vandringen er. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvordan foregår denne innleveringen? Opplasting et sted innen en viss tid? E-postvedlegg? Mener å ha lest et sted at det blir laget en side for opplastning som blir tigjengelig den dagen vandringen er. Står i artikkelen "Frist for innsending er 31. mai. Innsending skjer via en artikkel som publiseres på Akam samtidig som fotovandringen starter." Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Me too! Gleder meg veldig til dette Hvem andre her inne skal delta på Kristiansand? Skulle gjerne vært med, men pliktene kaller... http://colorlinetour.no/?pageslug=hjem-5276 Endret 8. mai 2013 av flageborg Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Liker ikke at det er såpass kort tidsfrist at vi som fotograferer analogt vil slite rimelig hardt med å få gjort ferdig en negativ/positiv batch og digitalisert det innen innleveringsfristen. Jaja, #YOLO. Får står på mørkerommet dagen lang hvis jeg bestemmer meg for å delta. Er det mulig å sende inn papirkopier istedenfor? Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 For å svare på spørsmålet. Nei jeg er ikke klar. Ikke i det hele tatt Men jeg blir selvfølgelig med allikevel. Det kan jo bli både morsomt og lærerikt Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ja jeg var klar for Porsgrunn, så kom min første fotoutstilling på samme dato og ødelegger. Strengt tatt vil jeg heller ut å ta bilder enn å stå å blomstre foran folk uten kamera. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg er klar for Porsgrunn, men er litt tvilende sia det er Barnas dag. Liker ikke tanken på å skulle gå rundt å ta bilder med masse barn (som man ikke skal ta bilder av) absolutt overalt. Ja jeg var klar for Porsgrunn, så kom min første fotoutstilling på samme dato og ødelegger. Strengt tatt vil jeg heller ut å ta bilder enn å stå å blomstre foran folk uten kamera. Hvor skal du ha utstilling? Må ta meg en tur og se Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hvor skal du ha utstilling? Må ta meg en tur og se Me too - høres ut som en god unnskyldning for en road-trip. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Denne blir lukket dessverre i forbindelse med ett seminar, men faller brikkene på plass og det blir offentlig etterhvert så skal jeg si ifra :-) Ett par av bildene er sannsynligvis lagt ut her tidligere - Notodden blir 100 år i september. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Bummer. Vi får håpe på en offisiell utstilling etterhvert. 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Hvis jeg klarer å komme meg unna så blir det Porsgrunn, ser at Grenland Kameraklubb har mekket sammen ett stort arrangement sammen med Japan Photo som virkelig frister å være med på. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er visst andre som også har fått med seg at dette skal foregå, men de finner det beleilig å ikke ta med at akam.no er en av hovedarrangørene..... http://foto.no/cgi-bin/articles/articleView.cgi?articleId=45590 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kan bli mer action en mange liker om en skal komme "tett på" i Nasjonal fotovandring i Trondheim på lørdag. Hvor går ruta? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Et spørsmål angående Oslo. Jeg har meldt meg på rute 1 (Syd/Øst), men det er uklart hvor oppmøte egentlig er. Er det oppmøte ved Oslo S for alle i Oslo, uansett rute? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2013 Er det oppmøte ved Oslo S for alle i Oslo, uansett rute? Ja. Lenke til kommentar
eks Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ai, ser at det skal bli fint vær i morgen. Har blitt mye hard juss-lesing de siste dagene, så det passer vel greit å få luftet seg litt noen timer i morgen, så da blir jeg med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg