Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har vurdert endel å søke på internship i usa, men ser at det må være innen ett år etter endt utdanning(dvs avsluttet i juni ifjor, men var ikke graduation seremoni før i november, fikk ikke karakterene før sent i august, så er usikker på når det egentlig helt er)

Vet ikke hvorfor, men det bare føles riktig ut å prøve, selv om jeg er i jobb nå, som jeg trives tildels i, men får jeg en sjanse til å bo i usa så tror jeg at jeg gjør det, spesielt nå som jeg ikke helt er etablert og jeg allerede er lei norge og stavanger(studerte i england, tok bachelor i creative digital media :) )

Det jeg lurer på er om noen ahr erfaring med internship i utlandet, og om det er noen tips og triks dere har? Jeg har tatt kontakt med kilroy og kommer nok til å ha litt mer nærmere samtaler med dem, ettersom de spesialiserer seg i usa. Hvis noen har erfaring med kilroy hadde dette også vært greit å høre om.

Eventuelt noen som har erfaring med practical career training så kan det også funke naturligvis.

Har lyst til å jobbe intern i film,spill eller lignende ting inne media, er vel mest spesialisert innen computer graphics, men har forsåvidt en bred ferdighetsspekter og er egentlig mer det man kaller en potet.

Drømmen hadde jo å bodd i los angeles, men om det ikke går seg til så kan jeg jo naturligvis prøve andre plasser :)

Vil helst jobbe ett halvt til ett år hvis jeg først kommer meg bort der, spesielt siden jeg må slutte i min nåværende jobb isåfall

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm men det føles ut som de mener innen ett år også :

"Følgende kriterier må oppfylles for å være intern:

Søkeren må være heltidsstudent eller nyutdannet (inntill 12 måneder etter endt utdanning)"

(hentet fra kilroy)

Noen engelske sider var dette også litt sånn vagt forklart på det området også, men hvis de ikke er så nøye på det med hvor lenge siden du utdannet deg, da har jeg litt mer tid til å evt planlegge og tenke dette ut :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...