snorri Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg er Bluecom-kunde, og har vært det i en stund, men med varierende erfaringer. Jeg har ofte opplevd nedetid før, men da bare i korte perioder, maks 20 minutter. Men siden lørdag ettermiddag har jeg stått uten internettforbindelse, og måtte komme meg til en kompis for å poste dette. Jeg lurer på om det er noen andre Bluecom-kunder som har opplevd noe lignende, eller om det er noen som har en forklaring på dette. Jeg skal selvfølgelig ta kontakt med Bluecom support, i håp om at de kan gi meg en forklaring. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikke merket noe jeg... Ring BC de kan sjekke om de får kontakt med modemet ditt. Kan de ikke det så er det nok en linjefeil, eller at modemet ditt har tatt kvelden... Lenke til kommentar
snorri Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Modemet lyser på DSL, noe som tilsier at er oppkoblet til sentralen. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ikke noe problem her. Har du sjekket driftsmeldinger hos BC ? Står DSL lampen stabilt hele tiden ? Kan være noe gærnt med linjen kanksje... Eller gjør som meg: Ring til support å klag som en kverrulant bare kan Ordner seg som regel da :wink: Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 ta av telefonrøret lyser lampen da eller slukker den? Sjekk at du har koblett rett også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå