zoomsalabim Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Så, måtte prøve å være "lovlydig" og se hvor lett det faktisk er å følge med på serier uten å laste ned. Game of Thrones - enkelt, HBO nordic legger ut ny episode noen timer etter at den er vist på TV. Da har den normalt vert tilgjengelig på torrent noen timer, men i praksis blir den jo ikke sett før mandag kveld uansett. Hemlock Grove - Netflix original, så den er en no-brainer. ----- og der stopper det --- De andre seriene jeg følger med på ligger enten langt bak - som oftest flere sesonger - om de er tilgjengelige i det hele tatt. 2 broke girls 666 park avenue Deadliest Catch American chopper Alcatraz Alphas Anger Management Anthony Bourdain (CNN) Awake Baby Daddy Beauty and the beast Californication Continuum (HBO er kommet til sesong 1, de to episodene i sesong to ikke lagt ut) Da Vincis Demons Doctor Who (har bbc streamingtjeneste?) Dont trust the bitch in apartment 23 Elementary Falling Skies Farscape Fifth gear Fringe Grimm Guys with kids Hawaii Five 0 Hell on Wheels How I met your mother How to live with your parents I hate my teenage daugther James may man lab Labyrinth (miniserie) Last resort Lost girl Merlin Misfits Missing Mythbusters Niktia Once upon a time Orphan Black Person of Interest Plebs Primeval new world Red dwarf Revolution Shameless (UK) Shameless (US) Sinbad Sons of Anarchy Spartacus The big bang theory The gadget show The river The secret circle The vampire diaries Top gear Touch True Blood Two and a half men Utopia Vikings Warehouse 13 Erfaringen er at streaming av den lovlige typen stort sett ikke er tilgjengelig og er håpløst fragmentert og dermed i praksis vil bli for dyrt om man vil følge med på flere av de "beste" seriene. Allerede med HBO og Netflix er det snakk om over 200 kroner månden og det er relativt dyrt når det kommer på toppen av vanlig tv. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Problemet med piratvirksomhet er tilsynelatende ikke at det er ulovlig, men at det fostrer en kultur av kravstorhet. 3 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Slik jeg ser det var Spotify og konkurrentenes nøkkel at de gjorde det lettere enn å drive piratvirksomhet. Det fungerer jo også (lavere piratvirksomhet i land der Spotify gjør seg tilgjengelig). Jeg ser ingen grunn til å ikke være kravstore, og er enig med TS, løsningene idag er utrolig fragmenterte, ikke bare i forhold til innhold, men også tekniske løsninger, platform de er tilgjengelige på, betalingsløsninger osv. Hadde Netflix (som etter min mening vinner pga tilgjengelighet og teknisk løsning) gjort et større bibliotek tilgjengelig, og skaffet avtaler med flere innholdstilbydere hadde ikke jeg hatt noe imot å betale 300-500 kroner i måneden for det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 BBC har streamingtjeneste, dog kun for briter. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Anbefaler å skaffe seg en Amerikansk Itunes Store konto. Da får du tilgang til å kjøpe de aller fleste serier som går i Usa på en plass, uavhengig om de går på Cbs, Abc, Hbo... Koster sånn ca. 2-3 $ for en ny episode, 35 $ for et season pass, episodene kommer ut samme dag,og som regel i HD. Dette blir den enkleste måten(jeg vet om) å følge med på serier "lovlig" uten å vente måneder/år, og slippe kjøp på flere forskjellige sider. Du sliper også å gjemme deg bak en vpn/proxy. Endret 16. juni 2013 av K_7 Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) Slett. Jeg har laget en egen tråd. Endret 23. juni 2013 av stonhans Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hvordan har du tid til å se alle de seriene ? lever du foran tv'en ? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Hvordan har du tid til å se alle de seriene ? lever du foran tv'en ? Forferdelig trangsynt svar. Det er da null problem å se så mye. Gjør det selv jeg med både fulltidsjobb, trening, venner og samtidig driver med nettside om tv-serier. Endret 25. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Forferdelig trangsynt svar. Det er da null problem å se så mye. Gjør det selv jeg med både fulltidsjobb, trening, venner og samtidig driver med nettside om tv-serier. føler du deg truffet eller noe ? ja uff så trangsynt jeg er. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er du 5år? Det er null problem å se så mye. Alt kommer ikke ut på samme dag. Det handler om å variere. Ikke alle spiller Black Ops hele dagen vettu Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Er du 5år? Det er null problem å se så mye. Alt kommer ikke ut på samme dag. Det handler om å variere. Ikke alle spiller Black Ops hele dagen vettu bare kødder litt med deg, er da klar over det, helt kult å se masse serier, synes bare den listen var helt vill lang må da få lov å mene det, mulig jeg skulle skrive noe annet en lever du foran tv, var uansett ikke frekt ment der & da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå