AMPFILER Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg veit att kansje dette er feil sted å poste. men det er det nærmeste jeg fant. dere veit vel om den sekund nedtellinga i starten vis man har flere operativsystemer å velge mellom. ossen får man denne til å være f.eks 3 sekunder? har hørt att noen har bytta på det i behandling. jeg lurer på hvor er dette hen? om det er det.. takker på forhånd ! Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Control Panel - System - Advanced - Startup and Recovery Lenke til kommentar
TRS Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Høyreklikk på "My computer" Properties - advanced - Startup and recovery - Settings Der kan du velge om den skal være 3, 10 osv, eller du kan fjerne haken ved "Time to display...." greiene slik at du slipper nedtellingen Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 oki takker for svar!! fikk det til nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå