Gå til innhold

Spillverket.no: PR spørsmål til redaksjonen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikke meningen å svare for gamer.no :)

men norske spilljournalister får spill tilsendt fra enten norske pr-byråer (eller direkte fra utgivere), eller skandinaviske. de aller fleste spillutgiverne har kontorer i sverige eller danmark, bare noen få har egne kontorer i norge.

Lenke til kommentar

Kunne du sendt meg en PM med noen URL'er til disse PR byråene fordi jeg har ikke klart å finne noen "nordiske" linker direkte fra publishernes sider.

Får dere tilsendt PR materiale fra de nordiske senere enn hva de amerikanske spillsidene gjør fra sine PR- byråer?

Lenke til kommentar
Kunne du sendt meg en PM med noen URL'er til disse PR byråene fordi jeg har ikke klart å finne noen "nordiske" linker direkte fra publishernes sider.

Får dere tilsendt PR materiale fra de nordiske senere enn hva de amerikanske spillsidene gjør fra sine PR- byråer?

Det er ikke PR-byråer. Det er utgivere med egne kontorer i Norge og Norden. Electronic Arts, Activision, Konami, Vivendi, Ubi Soft osv. Ikke alle har dedikerte norske sider. Er vel bare Electronic Arts og Ubi Soft som har det. Du finner kontaktinfo i Gule Sider.

Som oftest er Norge nedprioritert og får materiell sist av alle, men det finnes noen få unntak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...