finni Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er dere i kontakt med skandinaviske PR folk (hvis det finnes), Europeiske ellerAmerikanske, for å motta spill, informasjon osv? Hvis dere er i kontakt med Amerikanske så må det jo ta lang tid å sende spillene!?! Lenke til kommentar
wise Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 ikke meningen å svare for gamer.no men norske spilljournalister får spill tilsendt fra enten norske pr-byråer (eller direkte fra utgivere), eller skandinaviske. de aller fleste spillutgiverne har kontorer i sverige eller danmark, bare noen få har egne kontorer i norge. Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Vi får stort sett spillene fra nordiske utgivere og distributører. Hvor vi får pressemeldinger og skjermbilder fra varierer dog veldig. Lenke til kommentar
finni Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Kunne du sendt meg en PM med noen URL'er til disse PR byråene fordi jeg har ikke klart å finne noen "nordiske" linker direkte fra publishernes sider. Får dere tilsendt PR materiale fra de nordiske senere enn hva de amerikanske spillsidene gjør fra sine PR- byråer? Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kunne du sendt meg en PM med noen URL'er til disse PR byråene fordi jeg har ikke klart å finne noen "nordiske" linker direkte fra publishernes sider. Får dere tilsendt PR materiale fra de nordiske senere enn hva de amerikanske spillsidene gjør fra sine PR- byråer? Det er ikke PR-byråer. Det er utgivere med egne kontorer i Norge og Norden. Electronic Arts, Activision, Konami, Vivendi, Ubi Soft osv. Ikke alle har dedikerte norske sider. Er vel bare Electronic Arts og Ubi Soft som har det. Du finner kontaktinfo i Gule Sider. Som oftest er Norge nedprioritert og får materiell sist av alle, men det finnes noen få unntak. Lenke til kommentar
finni Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå