EviLEddiE Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Er interessert i Manga/Anime-filmer, og har sett følgende: - Ghost In The Shell (ser fram til 2ern som er under produksjon) - Akira - Fist Of The North Star - Princess Mononoke - Vampire Hunter D: Bloodlust - Vampire Princess Miyu - Sin The Movie - Ninja Scroll - Samurai X (Rurouni Kenshin) - Tekken - Street Fighter 2 + Alpha Hvilke andre Manga-klassikere anbefales? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...=146917&start=0 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 er 2'ern av Ghost in the Shell i produksjon?! YESSSS Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 de har også komt i gang med en ny serie i ghost in the shell. husker ikke hva den heter men det hvar ikke ghost in det shell. Jeg har faktisk lagt en post om dette med det samme inholdet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har du sett denne noen gang? Kliss lik vil nå jeg si... Så hva skal vi med 2 like tråder da? Hold deg til den andre du, for denne stenger jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg