Kharan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 http://news.ea.com/press-release/company-news/walt-disney-company-and-ea-announce-multi-year-star-wars-games-agreement Deriblant Bioware, DICE og Visceral som utviklerstudio. Det er egentlig ikke så ille. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Alt ødelegges av at EA er med. 2 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) http://nooooooooooooooo.com/ Endret 6. mai 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Alt ødelegges av at EA er med. Ikke se så "darth" på det (: Battlefront 3 har nå en enda større sjanse å nå min spillkolleksjon. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 EA: "Always online" + DLC fra første dag + Origin. Noty. 3 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Samt gratis DLC for multiplayer (ME3). Horribelt, ikke sant? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Blant de største aktørene i USA, som var de det var aktuelt for Disney å gi lisensen til, så har jeg faktisk størst tro på EAs core studioer og ettersom de arbeider med noen andres lisens er det vel en grei sjanse for at titlene ikke blir eksklusive for Origin på PC. Blir uansett ikke noe forhåndsbestilling, men det langt ifra umulig at jeg kan bli positivt overrasket. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg er enig, tenk om den hadde gitt blitt til Activision. Jeg vil ikke engang tenke på avkommene Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Eller Ubisoft, som har en langt verre AlwaysOnline-DRM enn EA noensinne har hatt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Eller Ubisoft, som har en langt verre AlwaysOnline-DRM enn EA noensinne har hatt. Hva er så mye verre med den? Ubisoft sin DRM kom til Assassins Creed 2, som er 100% enspiller. Da klarte folk i det minste å forbigå denne sperren lett som ingenting. EA og Maxis bygde Sim City til å være flerspiller. Det kan spekuleres i at de gjorde dette bare fordi at sperren skulle være vanskeligere å forbigå. Dessuten fjernet Ubisoft DRM fra alle sine spill, og kom i tillegg ut med en pressemelding om at dette ikke blir å være aktuelt i fremtidige titler. Det er langt mer enn EA har gjort. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Folk ble forbannet da Disney kjøpte Star Wars, men glemte fullstendig at de også eier Marvel, og er dermed de som gav oss en liten "revolusjon" innen superheltfilmer med Iron Man, Cap America og Avengers. De har faktisk gitt oss veldig mye bra opp gjennom årene, og jeg har god tro på at neste Star Wars-film faktisk kan bli meget bra. Poenget er at folk elsker å hate EA, og har lett for å forhåndsdømme alt de gjør uten å bry seg med å huske på alt det gode de har gjort. Og det er ikke lite, for å si det mildt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Folk ble forbannet da Disney kjøpte Star Wars, men glemte fullstendig at de også eier Marvel, og er dermed de som gav oss en liten "revolusjon" innen superheltfilmer med Iron Man, Cap America og Avengers. De har faktisk gitt oss veldig mye bra opp gjennom årene, og jeg har god tro på at neste Star Wars-film faktisk kan bli meget bra. Poenget er at folk elsker å hate EA, og har lett for å forhåndsdømme alt de gjør uten å bry seg med å huske på alt det gode de har gjort. Og det er ikke lite, for å si det mildt. Personlig har jeg ingen gode minner fra EA. Folk ble sinte når Disney tok over fordi folk assosierer de med barnefilmer. Hvorfor var de nye filmene i Star Wars så dårlige? Jo, de var rettet mot barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå