Gå til innhold

prissamarbeid på mob. abonnement?


Anbefalte innlegg

Tenker meg et nytt abonnement så har sjekket litt rundt. 600 min 600 sms 1000 mb 600 mms virker som matcher mitt forbruk. Men tilbudet er jo så og si identiske. koster 199 hos chess, onecall, djuice, talkmore bare netcom ser det ut til å ikke henge med ettersom de har en pris på 199 i mnd. men ingenting er inkludert.

 

Er det noen de overstående (evt. andre) jeg bør velge fremfor andre? har god erdaring til både djuice og onecall, men har ikke prøvd noen av de andre.

 

 

Btw. sier ikke onecall at de er billigere en alle andre? "Like god, men billigere" mener jeg å huske fra reklamene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har alltid ment mobilbruk er utrolig overpriset i forhold til hva det kunne vært, men slik er nå markedet, trenger ikke være prissamarbeid, de er nok ganske kjappe til å justere seg til hverandre uansett, Onecall er bare enda ett firma, godt at de har ideer om å bli billigere og bedre, men foreløpig holder jeg meg til Chess :p

Lenke til kommentar

Har du en venn med Talkmore så kan han verve deg så får du 2 mnd avgifter gratis. Trenger du ny mobil har vel djuice de beste tilbudene. Ringer du mye til de nordiske land er Chess best. Min anbefaling er hopp over Onecall og tele2 med den hersens roamingen.

 

Jeg har god erfaring med Chess og Djuice.

 

Kun Djuice og Talkmore som har bankid og 4g.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker chess, meget fornøyd. De er som regel ganske raske på når det gjelds prisendringer i markedet.

Mine gode grunner til Chess:

 

- Flere abonnementer å velge mellom, du kan kjøpe telefon uten å binde til et abonnement. Du gjør bare en avtale på å nedbetale mobilen med en valgt sum du ønsker. Dette gjør at du kan velge abonnement fritt når som helst innenfor chess.

 

- God kundeservice, god oversikt på mine sider osv.

 

- Gode tjenester, eneste jeg mangler er vel BankID, men det klarer jeg meg uten.

 

- Kundeprogram kalt ChessBonus, du samler opp bonuspoeng som du kan veksle inn i fratrekk på faktura, ny mobil, etc..

 

- Kinotilbud, få to billetter for prisen av en på tirsdager(Netcom har også et slikt tilbud)

 

- Du kan få kundeservice i butikk, telebutikken. Kan også kjøpe mobil der til chess sine priser som de har på nett.(er bare å spør betjeningen, null problem hittil)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virker som om det kun er Talkmore som har maks pris på data pr dag nå (20,- kr). Jeg har Chess nå, men ser ut som om de har fjernet denne i de nye abonnementene. Dette er viktig for meg som bruker den som wifi på hytten. Faktisk så ser det ut som det er Talkmore som er den eneste som tilbyr dette nå. Alle andre har gått over til maks månedspris, som blir MYE dårligere for meg (og sikkert de fleste, ellers hadde de ikke byttet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...