Klossmajoren Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Heyhey Jeg bor i Oslo, og jeg vil bare ta et tog ut av byen, langt vekk. Vet noen hvor mye en slik togbilett vil koste? Tenker å ta toget i en del timer, til et sted hvor det er noen topper jeg kan dra opp til og ovenatte. Hvis noen vet om noen fine steder å besøke i et par dager, så er det bare å fyre løs. Vil på et lite eventyr for meg selv, og bare koble av i naturen, borte vekk fra mennesker og slikt. Så ønsker ikke å dra til en eller annen turist atraksjon hvor det er dr*t fullt av mennesker. EDIT: Skal holde meg i Norge! Glemte å si dette >.> Jeg er 18. Endret 6. mai 2013 av speedskater Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Interrail høres ut som noe for deg. http://www.nsb.no/in...37623-4362.html Priser: http://www.nsb.no/ge...Priser_2013.pdf Fikk selv akutt lyst til å kjøpe meg billett og suse av gårde i sommer, men grunnet flytting og shopping av møbler så tillater ikke økonomien meg det nå i sommer. Dama var på det for et par år siden, og hun anbefaler det varmt i alle fall. Endret 6. mai 2013 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Kan ikke kjøpe interrail billett i Norge om man er bosatt her.. Er vel bare og bestille togbillett litt i forveien til minipris, rundt 2-300 kroner. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Kan ikke kjøpe interrail billett i Norge om man er bosatt her.. Er vel bare og bestille togbillett litt i forveien til minipris, rundt 2-300 kroner. Det er en vei? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ja. Gå inn på nsb så ser du jo priser og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå