synna123 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei! jeg har tentamen i norsk i morgen. vi skal bare skrive en forteljing, ikke noe spørsmål eller noe. jeg lurer på om det er noe spesielt jeg skal øve på? håper på svar. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei! Jeg har tentamen i norsk i morgen. Vi skal bare skrive en fortelling, ikke noe spørsmål eller noe. Jeg lurer på om det er noe spesielt jeg skal øve på? Håper på svar. Vi kan jo begynne med store bokstaver. Jeg ville også ha endret den andre setningen til …, jeg har ikke noen spesielle spørsmål, men lurer på… Håper det hjelper. 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 ^ lulz Får du lov til å ha med noe på tentamen? Norsk er jo fette lett, skriv en random fortelling, og bruk tiden istedenfor å lese i dag, får ikke mye ut av det uansett. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Øv på sjangeren du skal skrive? Kjennetegn, oppbygning og språklige virkemidler, for eksempel. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Les igjennom og rett teksten du har skrevet før du leverer den inn. Tro meg, de ekstra femten minuttene er verdt det. 1 Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Lære deg kommareglene, da og når, og og å. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Les igjennom og rett teksten du har skrevet før du leverer den inn. Tro meg, de ekstra femten minuttene er verdt det. ^ This. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Når du ser over teksten etterpå så er det lurt å lese teksten baklengst. Så da starter du å lese på slutten av fortellingen og til starten. Da er det mye enklere og oppdage feil fordi at da er det ikke like enkelt å få en innlevelse i teksten Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ikke blir stresset dersom din beste venn går før deg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ikke blir stresset dersom din beste venn går før deg. Dette er veldig viktig. Ikke hast med å gå tidlig. Kanskje får du en time ekstra til å ikke gjøre noe særlig spesielt, men jeg ville foretrukket en bedre karakter isteden. Hvis andre går tidlig, ikke bry deg bare fortsett med ditt, og tenk at du skal få levert inn en bra, og feilfri oppgave. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå