coralgol Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) ... Endret 6. mai 2013 av coralgol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Går det så dårlig med ludostore at du må ty til spam? 2 Lenke til kommentar
coralgol Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) .... Endret 6. mai 2013 av coralgol Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Derfor det i det siste har vært flere andre tråder med helt nye brukere som linker til Ludostore? 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) eh nei, men leste akkurat om dette og søkte på det, da kom dette bildet opp som jeg brukte, var så mange som mente at man ikke trengte osv, jeg mener at det er noe man bør ha. Det ser bedre ut hvis du faktisk legger inn et bilde, tror ikke ludostore er første plassen folk besøker for hjertestarter heller ^^ Men jeg tror de fleste seriøse idrettsforeninger har det her allerede, iallefall de jeg har vært involvert i. Siden du ikke driver å reklamerer, kan jeg informere om at ludostore sannsynligvis er ganske ræv på det her. http://blostrupmoen.no/aktuelt/nyheter/markedets_billigste/ Disse har jeg hatt kurs med, og vet de fungerer. Endret 6. mai 2013 av Alekpowah 1 Lenke til kommentar
coralgol Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) ..... Endret 6. mai 2013 av coralgol Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 eh nei, men leste akkurat om dette og søkte på det, da kom dette bildet opp som jeg brukte, var så mange som mente at man ikke trengte osv, jeg mener at det er noe man bør ha. Litt for tilfeldig at dette er minst 5. tråden om ludostore i dag, har ikke sett noe av det tidligere. Men ingen som spammer vil jo erkjenne det... Lenke til kommentar
coralgol Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) ... Endret 6. mai 2013 av coralgol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg