Trasherhead Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei, holder på med å ferdigstille bachelorn min i spill og opplevelsesteknologi og trenger spillere til å teste ut en prototype. Alt dere trenger å gjøre er å spille det lille spillet og svare på en spørreundersøkelse Standard pc FPS kontroller: WASD + Mus. E for aktivering og Q for å lukke popup GUI. Enkelt og greit. Husk dette er en prototype for testing, ikke et produkt som skal gis ut. Linky to game Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Unsupported browser... GG Unsupported browser... GG Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg kan teste. Skal se på det i morgen. Lenke til kommentar
Trasherhead Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Takker, trenger så mye data som mulig. Jeg vet at Unity Webplayer ikke støtter nettlesere som kun er 64bit. Bla. Waterfox. Derimot så fungerer det i FIrefox, Chrome og IE(de som er blitt teste). Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Takker, trenger så mye data som mulig. Jeg vet at Unity Webplayer ikke støtter nettlesere som kun er 64bit. Bla. Waterfox. Derimot så fungerer det i FIrefox, Chrome og IE(de som er blitt teste). Safari? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvor finner jeg den spørreundersøkelsen??? Lenke til kommentar
Trasherhead Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Har ikke testet safari nei. Spørreundersøkelsen popper opp automatisk når du har fullført spillet. Men om du lukket web fanen/browseren fær så dukker dne ikke opp. Her er link til spørreundersøkelsen Takk for at dere deltar Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Kunne ikke fullføre :/ ble sittende fast på arket som lå på pulten etter heisen. Ingenting jeg gjorde fikk meg ut av den Lenke til kommentar
NU`er Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kunne ikke fullføre :/ ble sittende fast på arket som lå på pulten etter heisen. Ingenting jeg gjorde fikk meg ut av den Det samme skjedde med meg (IE), men det så veldig bra ut så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå