mazda626boy Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 noen som har mazda 626. fra år 89 og opp? har akkurat anskaffet en mazda 626 1989mod og lurer da på om noen har noe tips. i tillegg lurer jeg på om det finnes noen norske nettsteder der jeg kan få kjøpt styling til den? takk for svar. skriv gjerne opp ideer og anna tips/forslag Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke kjøp noe styling kit eller noe slikt, VÆR SÅ SNILL!!!! Felger, tenker at 17/18" holder på denne bilen, senke den litt (ikke kapp fjærene!!!!) og evt soting. Bruk resten av pengene på å gjøre bilen tryggere på veien; skikkelige dekk, bedre bremser osv... 1 Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 jaha. men jeg liker ikke orginal kit som er på den. finnes det ikke noe kit som ser bra ut men som fordet ikke er så jalla Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 xzenon lys tenker jeg også endel på. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Du burde ikke tenke så mye. Xenon har ingenting på en gammel Mazda å gjøre. Ei heller styling. 1 Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 det kommer ann på hva en liker skal jeg si deg Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 æ kom førr å spørre om tips fra andre som har gjort dette før slik som blsk0p...æ kom ikke førr å bli fortalt hva jeg skal gjøre å ikke gjøre ...det bestemmer jeg helt selv Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 en 626 fra 1989, er den virkelig verdt å bruke mye penger i styling på? Husker jeg ble spurt når jeg var 17 om jeg ville ha bestefars svarte 626 fra 1988, jeg sa iallefall nei takk. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Gjør den fin i lakken, få bort eventuell rust, og få på noen fine felger. Da er mye av jobben allerede gjort. Så kan du jo alltids gjøre en del innvendig. Men for inspirasjon, ta en titt på Zepticon's 626. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=609565&st=20 Et bilde av hans 626: Satser på at det er greit at jeg tar det i bruk 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Zepticon har en nyere utgave av 626. TS har vel en slik en han: Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) OK, først må du ha lys i felgene (lyseblått er tøffest her) (får kjøpt billige lysdioder som du fester rett innenfor hjulene. Etter det bør prioriteringene være 18"+ felger kapp fjerene (du blir jo ikke å kjøre over 50 uansett) Japseloff, (noe av det tøffeste man kan gjøre er å borre hull i den og stikke inn en lysdiode (lilla er tøft her) styling: lagunaleppe passer nok nogenlunde, bare fest han med strips, blir det ikke lavt nok fester du enda en lagunaleppe under den igjen og kapper deg en knivskarp splitter i 4mm aluminium som du fester under den igjen. Biltemaspoiler er gull verdt og. Lakk: ikke bruk pensel, rullemal han matt sort og sett en gigantisk monster-streamer i bakruta. Lys: 3 tusenmetringer i grillen(med lilla pære), nettingstrømpe utenpå frontlyktene. Anlegg: se om du får tak i en gammel cerwin vega 15" bilsubb, så kjøper du en brukt monoblokk til å drive den, resten av lyden får du ut ifra 2 par 6x9'ere som du fester i hattehylla og kobler på spilleren. gjør du dette vil du ha en fittemagnet uten like. Endret 7. mai 2013 av Primer4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Inspirasjon. Som du ser kan han bli temmelig(!!) tøff!!!! Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 hehe. mange gode tips. ja det jeg har er en mazda 626 1989mod. glx med 2.0motor Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 er ikke mye rust på den. litt bulker i dørene osv. men når det kommer til lakk vet jeg ikke. koster så my å få den lakkert..jwg har tenkt på enten lemans blue eller velvet blue Lenke til kommentar
mazda626boy Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) poster bilder imorra Endret 7. mai 2013 av mazda626boy Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Beige 626. Snart med styling. R-Å-T-T. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Du burde definitivt ta deg råd til å gjøre den pen i lakken. Få vekk rust, bulker og lignende. Å slenge på et svært bodykit på en rusten og fæl lakk vil se latterlig ut. Også kommer man veldig langt med å bytte ut felgene. Endrer utseendet totalt Endret 8. mai 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du vil bruke penger på en bil som kosta *gjetter* 10k ...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå