userman Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hovedkortet mitt (MSI P55-CD53) med sokkel 1156, slår seg på, er på i noen tideler og slår seg av igjen. Dette skjer om og om igjen. Strømforsyningen ser ut til å funke, men en kan jo tenke seg at den ikke leverer ren nok strøm? Jeg er glad for all hjelp. Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Høres ut som strømforsyningen kan ha gått vest. Lån en annen strømforsyner og se om det fikser problemet? Lenke til kommentar
userman Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Skal prøve på det, håper inderlig det er det som er problemet! Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Skal prøve på det, håper inderlig det er det som er problemet! Så hvordan gikk det? Lenke til kommentar
userman Skrevet 18. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2013 Så hvordan gikk det? Samme problemet. Er nok HK Lenke til kommentar
otl Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Selv hatt ett lignende problem. Da var det en trådløs usb-wifi som var problemet. Den bare loopet restart på maskinen hele tiden. Når jeg fjernet den startet maskinen med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå