BirgerCaC Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hm :/ Nå folk her nevner farris så kommer jeg på at jeg i og grunn ikke har smakt mange av farrissmakene og dette er noe jeg burde gjøre! Jeg har i og grunn også ett brusdrikkingsproblem særlig når det gjelder Cola og Solo. Noe jeg burde gjøre noe med ja... Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Selv har jeg aldri klart smaken av farris. Det blir for salt. :S Lenke til kommentar
Gjest member-277163 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vann med masse isbiter er noe av det beste. Jeg har nettopp kjøpt meg en kopp med lokk og sugerør, for jeg merker at jeg drikker mye mer vann når jeg drikker med sugerør. Haha. Så istedenfor å kjøpe mange sugerør så kjøpte jeg heller en sånn kopp. I tillegg blir jeg også mye mer "obs" på å ta meg mer når jeg har en sånn kopp eller flaske ved siden av meg. Så får du i deg mye vann og du blir ikke like tørst på brus Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Kjøp en vannmugge. Så legger du to appelsinskiver i vannet og lar stå over natten. Da har du perfekt tørstedrikk Lenke til kommentar
( ) Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Selv drikker jeg syltynn saft. Jeg har to store Voss-flasker som jeg fyller nesten helt opp med vann, og siste halvcentimeteren fyller jeg på med saft. Akkurat nok til at det blir litt smak og alt for lite til at det er store mengder sukker (innbiller jeg meg). Siden noen har bumpet tråden, benytter jeg anledningen til en praktisk kommentar: Saften bør være den første halvcentimeteren, ikke den siste. Ved å slå saften først ned i flasken, for så å slå i vannet, får man automatisk en mer effektiv blanding (man tynner ut det tykke, noe som er en raskere prosess enn å slå det tykke i det tynne og forvente at det skal blande seg...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå