Erochian Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Heihei. Sitter her og tar en titt på hvilke laptoper som kan være aktuelle for meg. Saken er at jeg har allerede en desktop som jeg godt kan oppgradere, men å ha en laptop på høyskolen er noe jeg fort kan se nytten av. Jeg trenger en laptop jeg kan bruke til 3d, photoshop, programmering og spill når jeg er på flyttefot. Spørsmålene mine er: Bør jeg samle alt på en datamaskin? (Ergo kjøpe en laptop med kraft så det duger, eller en mindre sterk laptop + bruk av stasjonær til tyngre oppgaver?) Laptop til en absolutt maks 8500, helst under 7500. Overklokking er og har vært et ikke-tema for meg, ettersom jeg synes det er litt "skummelt". Dersom folk her vet bedre, kan jeg bli overbevist til å prøve meg frem. Lenke til kommentar
Erochian Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Kan nevne at jeg fant denne her (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=774930), men er ikke så altfor gira siden det er en Acer. Har ingen personlig erfaring med acer, men har ikke akkurat hørt så mye bra om dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå