Stoltenberg Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 ser at under SØPPEL blir t.o.m tråder stengt....! Det er.. nei.. jeg har ikke ORD for det Forklar dette fenomenet for meg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 selv om det er søppel, så trenger man ikke lage fullstendig meningsløse latterlige tråder.. og søppel følger og de retningslinjer som resten av forumet har.. blandt annet navnet på tråder og sånn.. trokke din holder så lenge.. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Så du mener at hvis jeg oppretter en post hvor tittelen er Fiskekake, og innholdet mitt er "fiskekaker smaker f*en meg drit!", så bør vi ha den her som egent tråd pga det er i søppel? Vi har faktisk so2 til sånne fantastiske biter med informasjon om sin egen smakssans.. Hvor går grensen mellom søppel og bederva kompost? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvor går grensen mellom søppel og bederva kompost? Sånn omtrent midt i signaturen til BagBiter :wink: Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hvor går grensen mellom søppel og bederva kompost? Sånn omtrent midt i signaturen til BagBiter :wink: Det er bare tull å stenge poster i søppel katagorien. Søppel kat. er for søppel poster og søppel er det laveste. De fleste av oss som har vært her en stund kjenner godt til at noen mods liker å stenge poster mer enn andre.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jaja.. Søppel er en MINST like seriøs kategori som de andre. Er MYE mer spam i de andre kategoriene hvor det første svaret er seriøst og de neste andre 10 er followups som bekrefter det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Les kvalitetssøppel, den forklarer det meste... Lenke til kommentar
EC Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Feil bruk av topic - tråd stenges. Det er et utbredt fenomen som ikke er fremmed for noen kategorier på forumet. Og JEG har ORD for det: "Feil bruk av topic - tråd stenges". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg