Gå til innhold

tastatur fungerer ikke

Anbefalte innlegg

God morgen!

jeg holdt på med et innlegg her inne da det trådløse tastaturet plutselig sluttet å fungere. Dvs det var fremdeles liv i det, men istedet for å skrive bokstaver kom det istedet en rar lyd for hver tast jeg trykket på.

jeg tenkte,siden det er veldig gammelt at det var gåent og dro på Elkjøp og kjøpte et billig Sandstrøm tastatur med nano- receiver.

dette fungerer heller ikke, dvs om jeg trykker febrilsk på taster i 10-15 sek begynner det å komme tekst men om jeg slutter å taste i 2sekunder er det dødt igjen..

jeg har nå gjort alle feilsøkingene fra databladet og restartet pcn uten hell..og jeg sitter 50cm fra pcn, så connecton-distance problemet er utelukket..

noen som har et råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Noe du kan sjekke er jo om du har installert drivere for USB. Er ikke ekspert på feltet, så får håpe at andre kommer til.

Lenke til kommentar

Jau...men har allerede 3 andre enheter koblet til, og alle fungerer strøkent..har også prøvd å svitsje posisjoner på de forskjellige se hva som skjer og det er kun tastaturet som ikke fungerer..

nå dævva det forøvrig helt..hehe...

bare så merkelig at det plutselig skulle slutte å fungere, selv med nytt tastatur..

Lenke til kommentar

Nå har jeg gravd i søpla...måtte sparke vekk et par villkatter som stod og gravde i tastaturpåsan..

Siden det nye tastaturet ikke fungerte heller tenkte jeg at det ikke var det gamle tastaturet det var feil på og ville teste det en gang til...

Fungerte på første forsøk..har ikke tweaka en eneste innstilling på pcn heller, det bare begynte å funke igjen..

så, om noen på østlandet vil ha en trådløst Sandstrøm tastatur pælme etter seg er det bare å sende meg en PM.

Nå har jeg gravd i søpla...måtte sparke vekk et par villkatter som stod og gravde i tastaturpåsan..

Siden det nye tastaturet ikke fungerte heller tenkte jeg at det ikke var det gamle tastaturet det var feil på og ville teste det en gang til...

Fungerte på første forsøk..har ikke tweaka en eneste innstilling på pcn heller, det bare begynte å funke igjen..

så, om noen på østlandet vil ha en trådløst Sandstrøm tastatur pælme etter seg er det bare å sende meg en PM.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...