sandi98 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 hei skal kjøpe meg lett sykkel er det noen som vet hva man skal se etter når man skal kjøpe brukt lett sykkel jeg tenker på å kjøpe denne http://www.finn.no/finn/mc/used/viewimage?finnkode=40654382 Lenke til kommentar
Kjetilmarstein Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Hei. Har ikke hørt så mye om den sykkelen. Sies at den har en rå motor, utsende og drag. Mye gode tilbakemeldinger også men som sagt har den noen svakheter: Den har svak elektronikk, er ikke så sykt digg sittestilling, gjør litt vondt etter 1 time. Bruker mye bensin(0,6 på mila ), bålter løsner og ikke så god i svingene! Men som sagt er dette ikke dette en dårlig sykkel. Sånn jeg ville gjort hadde vært å kjøpe en sykkel som man er sikre på er og har gode kjøreegenskaper sånn som aprilia, honda CBR (rågod sykkel), yamaha osv, og de er lette også å få deler til lykke til med lappen Lenke til kommentar
Krogsetern Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg vil anbefale aprilia rs 125 den er bestselger i Norge, og det kommer ikke av ingenting! Pluss at hvis du skal trimme så er dette en smal sak med aprilia'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå