Fibonacci Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Mange har reist på langtur i langt mindre båter, så om det forblir en fantasi kommer bare an på viljen. Lenke til kommentar
rongata Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Gi gass. Er mange sinker her som virker å vite lite om seiling og langtur, ikke hør på dem. Anbefaler deg å heller stikke innom sorgenfri eller baatplassen, hvor folk faktisk vet hva de snakker om. Lenke til kommentar
Paradokset Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Gi gass. Er mange sinker her som virker å vite lite om seiling og langtur, ikke hør på dem. Anbefaler deg å heller stikke innom sorgenfri eller baatplassen, hvor folk faktisk vet hva de snakker om. Skal se om jeg får startet en bygge/planleggingstråd på Baatforumet. Har vært litt aktiv der, og blant annet spurt en del spørsmål. Har omdefinert målet mitt til at jeg skal legge ut på en seilas. For alt jeg vet så hater jeg å dra på langtur. Er ferdig som lærling 10. mars så da er jeg fri til å gjøre hva jeg vil, men skal se om jeg får jobbe fram til 1. juni, også ha en måned med trening før jeg setter ut på seilas 1. juli. Skal utstyrsmessig ha båten i stand til å krysse hav når jeg legger ut, så får jeg se hvor langt jeg kommer meg. Men ja, er dette med penger. Driver å sparer en del nå, eller brukt det meste på å utstyr til båt så langt, men utover høsten blir det nok spart en del hver måned. Lenke til kommentar
Paradokset Skrevet 11. september 2013 Forfatter Del Skrevet 11. september 2013 Har startet en blogg. Skal prøve å oppdatere den jevnlig . http://ailuwest.com/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå