Gå til innhold

[Løst] Ny PC, maks 13k

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har konfirmasjon nå og tenke jeg skulle bygge meg en ny pc, har litt peiling fra før av siden jeg har bygd den som jeg bruker nå, håper at dere har noen forslag for og få prisen ned litt siden jeg vil ha bra vannkjøling i 2 grafikkkort og prossesor. så god at jeg kan overvlocke litt.

tenger hjelp til en bra vannkjøling siden jeg ikke har så mye peiling på det. men håper ikke prisen komme rover 13k.

tusen takk på forhånd og takk for meg

5choxk.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

RAM er for laptoper og du har ikke bruk for 20x ekstra kabinettskruer.

Dette ville vært noe for deg:

bf4bf.png

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

De rambrikkene er for bærbar du må ha ddr3

oj, takk for at du så det. la ikke merke til :p

RAM er for laptoper og du har ikke bruk for 20x ekstra kabinettskruer.

Dette ville vært noe for deg:

bf4bf.png

Jeg ser hva du sier men skal ha de skruene uansett. og jeg trenger ikke ssd på 128gb for og bare ha os på da er det bedre/billigere med 60.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Helt sikker på at du ikke trenger det? Ville heller hatt en del lagring til overs enn for lite, imo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

jeg hadde ikke tenkt til og kjøpe det heller, går nok for 2 gigabyte radeon 7870

Legg inn ett skjermkort du ikke får tak i lenger i handle lista, smart.

Vennligst les hva meg0709 nettopp skrev.

Hvorfor i all verden skal du gå for et utdatert 7870 når man kan få tak i 7970 med 3GB GDDR5?

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Helt sikker på at du ikke trenger det? Ville heller hatt en del lagring til overs enn for lite, imo.

du, windows sier at man må ha minimum 20gb lagring for os, si at jeg kommer til og bruke 40 da, da har jeg fortsatt 2 tb igjen til og lagre ting på.
Lenke til kommentar

7870, lol. :lol:

Og med dette så mener du hva?

Nei, det jeg mente er at DU legger ett skjermkort i handlelsita som du ikke får tak i lengre, med mindre det ligger ett bort gjemt ett eller anna sted.

Men så klart 7970 over 7870, selv bare med ett, men jeg skal ikke stoppe noen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Enkelte spill er greit å ha på SSD.

Og med dette så mener du hva?

Det jeg ville få fram var at det er latterlig å gå for et 7870 til 3,5k når man kan få tak i f.eks Asus sitt HD 7970 Matrix Platinum for 3,6k. Vi snakker om performance og penger, ingen vits å gå for et utdatert skjermkort.

Men men, kjøper velger selv hva han vil gå for. 7870 ville jeg neppe kjøpt den dag i dag.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Vennligst les hva meg0709 nettopp skrev.

Hvorfor i all verden skal du gå for et utdatert 7870 når man kan få tak i 7970 med 3GB GDDR5?

HAHA, nå er du ikke helt med her. De 2 skjermkorta som jeg har lagt til i min liste er det flere igjen av på lager, de som du har valgt i din liste er ikke der.

fbg807.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

HAHA, nå er du ikke helt med her. De 2 skjermkorta som jeg har lagt til i min liste er det flere igjen av på lager, de som du har valgt i din liste er ikke der.

fbg807.png

Gå for en annen 7970 da. Jeg har en sapphire hd 7970 gz vapor-x som koster ca. 3,3k og den er beast. Tenker på å kjøpe en til etterhvert. Du ikke ha en asus platinum 7970 for at den skal være bra. En 7970 er det beste kortet du kan kjøpe i dag når du ser på pris/ytelse for pengene, med mindre du går for 2x asus GTX 650 ti BOOST :p

Også gå for en 128gb sd minst, koster ikke mye og det gjør en STOOR forskjell i enkelte spill (trust me)

Og hvorfor er du så fast bestemt på å ha 2x 7870??

Endret av samobil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Kunne likt en begrunnelse på akkurat det. 2x 7870 er ikke verdt pengene, rett og slett.

Gå for en annen 7970 da. Jeg har en sapphire hd 7970 gz vapor-x som koster ca. 3,3k og den er beast.

Har 2x Sapphire HD 7970 Vapor-X, stor fornøyd.

Lenke til kommentar

Enkelte spill er greit å ha på SSD.

Det jeg ville få fram var at det er latterlig å gå for et 7870 til 3,5k når man kan få tak i f.eks Asus sitt HD 7970 Matrix Platinum for 3,6k. Vi snakker om performance og penger, ingen vits å gå for et utdatert skjermkort.

Men men, kjøper velger selv hva han vil gå for. 7870 ville jeg neppe kjøpt den dag i dag.

du har sett litt feil- i hans handleliste er det 2 stk 7870 som koster 3,5K :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

du har sett litt feil- i hans handleliste er det 2 stk 7870 som koster 3,5K :)

Ikke verdt pengene den dag i dag når man kan få tak i 670, 680 og 7970 til den prisen. Ser ikke poenget med 2x 7870 heller. Begrunnelse, takk.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...