Gå til innhold

USB fra kabinettet til 1394 på hovedkortet, farlig?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har vært så dum og koblet en kabel fra kabinettet som det står 1394 på til USB'en på hovedkortet. Er dette farlig? Jeg koblet ikke til strøm i det hele tatt, og ser ikke ut som noe er ødelagt. Finner ikke 1394 inputen på hovedkortet forresten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forresten, har en kabel fra kabinetter her som heter AC'97 og en som heter HD Audio som er koblet sammen.

Er det bare og koble en av de? Hvilken av de er best?

Hovedkortet mitt er Asus Maximus V FORMULA.

ASUS_M4A89GTD_aafp_connector.jpg

Lenke til kommentar

Ordnet det over, viftene på HAF X bruker 3 pin, og hovedkortet mitt har 4 pin til vifter, kan jeg koble til 3 pin i 4 pin?

Ja bare og plugge 3 pin kontakten inn i 4 pin kontakten på hovedkortet.

Og bruk Audi HD for den støtter flere funksjoner en ac97 som er den gamle standarden.

Info om 3 og 4 pin vifte tilkobling

http://www.allpinout...otherboard_(CPU)_3_Pin_Fan_Connector

Endret av Handl3vogn
Lenke til kommentar

Da må du vel ha et 3-til-4pin adapter? Her har du et.

Den har jeg! Men skjønte ikke noe av den, kunne du forklare? Første gang, og builden min er ganske dyr så vil forsikre meg at jeg gjør alt riktig :)

Lenke til kommentar

Den har jeg! Men skjønte ikke noe av den, kunne du forklare? Første gang, og builden min er ganske dyr så vil forsikre meg at jeg gjør alt riktig :)

Forklare? Får ikke forklart noe bedre enn at du kobler 4 pin der det er 4 pin og 3 pin der det er 3 pin, dvs. 3 pin på hovedkortet og 4 pin på viftene.

Lenke til kommentar

Forklare? Får ikke forklart noe bedre enn at du kobler 4 pin der det er 4 pin og 3 pin der det er 3 pin, dvs. 3 pin på hovedkortet og 4 pin på viftene.

Den adapter pluggen er for stor, det er det som er greia.

Lenke til kommentar

Det du har linket til er molex til 3 pin vifte kontakt.

3 og 4 pin vifte kontakt passer om hverandre så du kan sette 3 pin vifte i 4 pin på hovedkort

og 4 pin vifte i 3 pin på hovedkort. Slik som her http://www.allpinouts.org/index.php/Motherboard_(CPU)_3_Pin_Fan_Connector

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...