santacreed Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Har bestilt en del fra cdon, nå står det delvis levert på ordrestatus, selvom alle varene er på lager, kan det være fordi at det som har blitt sendt er spill(fraktklasse a) og det som ikke har blitt sendt er fraktklasse B? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Har bestilt en del fra cdon, nå står det delvis levert på ordrestatus, selvom alle varene er på lager, kan det være fordi at det som har blitt sendt er spill(fraktklasse a) og det som ikke har blitt sendt er fraktklasse B? jizzes man hvorfor er du så nervøsa angåående den forsendelsen? den kommer sikkert i løpet av uken. om cdon.com ikke har en "sende alt i en forsendelse" så kan det være at dem sender 1 og en pakke, eller slik som du skriver. men ta det med ro, tror du får pakken i løpet av uken- Fredag/lørdag, eller mandag neste uke. tar tid å sende ting hadde du bestilt fra komplett- som har base i Sandefjord, så hadde du kansje fått dem i morgen. just relaaax Lenke til kommentar
santacreed Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 jizzes man hvorfor er du så nervøsa angåående den forsendelsen? den kommer sikkert i løpet av uken. om cdon.com ikke har en "sende alt i en forsendelse" så kan det være at dem sender 1 og en pakke, eller slik som du skriver. men ta det med ro, tror du får pakken i løpet av uken- Fredag/lørdag, eller mandag neste uke. tar tid å sende ting hadde du bestilt fra komplett- som har base i Sandefjord, så hadde du kansje fått dem i morgen. just relaaax de har noen ferdigbygde men ikke som jeg så etter, men jeg vil vite, er såå spent!!! Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 de har noen ferdigbygde men ikke som jeg så etter, men jeg vil vite, er såå spent!!! chiiiiill skal du vite det noen lunde sikkert- kontakt cdon folk her kan bare gi deg generelle svar Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Pakkesporing? Der ser du jo akkurat hvor pakken din befinner seg. Lenke til kommentar
cdon.no Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Håper (og regner med!) at du har mottatt pakken din, og at det svarte til forventningene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå