Villfaren Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Trenger hjelp til å finne det rette utstyret til meg. Planen er å ha ett kamera over inngangspartiet så vi kan se når folk kommer inn i rommet når vi sitter å eter lunsj ( i ett annet rom) derfor bør vel dette gå via trådløst internett? Noen som har noen tips til ett billig og greit kamera ? Når det kommer til å få bilde regner eg med en helt vanlig data er godt nok ? Takk Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Skal du ha et slikt kamera, kjøper du et IP camera >>denne<< har jeg selv. Funker fjell. Nattfunksjonen er også veldig bra! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Har dere vurdert ringeklokke?, er det en bedrift/butikk dere driver burde du/dere sjekke opp legitimiteten ved videoovervåking. Når det gjelder rimelige kameraer så finnes det utallige typer. Billigst blir nok et "wifi" kamera fra Netthandelen.no sålenge du ikke byr for mye. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2013 Har dere vurdert ringeklokke?, er det en bedrift/butikk dere driver burde du/dere sjekke opp legitimiteten ved videoovervåking. Når det gjelder rimelige kameraer så finnes det utallige typer. Billigst blir nok et "wifi" kamera fra Netthandelen.no sålenge du ikke byr for mye. Så det er ingen selvfølge at eg har lov å filme inngangen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Du kan filme men ikke lagre materialet, da må dere søke datatilsynet for og få tillatelse. Her kan du lese om dette. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2013 Ja riktig, men eg skal bare se når det kommer folk inn i lokalet og ingenting kommer til å bli lagret... Flere gode tips til kamera? Skal du ha et slikt kamera, kjøper du et IP camera >>denne<< har jeg selv. Funker fjell. Nattfunksjonen er også veldig bra! Takk for tipset Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 (endret) Du kan legge inn bud på kameraer hos netthandelen, helt greie og enkle trådløse som du kobler direkte til en tv "alle har en gammel tv liggende ". Bare pass på at du ikke betaler overpris, maks 3/400.- vil jeg si. Endret 9. mai 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå