Cuneax Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Sliter du med å stå opp om morgenen?Denne vekkerklokka river pengene dine i filler Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Burde kanskje vært litt lengre tid mellom pipene og makuleringen hehe. Er du i dyp drøm, så kan det ta opp mot 20 sekund før du rekker å våkne, og da er pengene borte:) 5 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Haha, jeg tror ikke folk som er så trøtt at de ikke bryr seg om de kommer for sent på jobb bryr seg stort mer om de taper $1 Jeg vet hvordan det er å være stuptrøtt om morgenen, det eneste man bryr seg om er å sove litt mer, koste hva det koste vil. Endret 6. mai 2013 av Apox Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ser for meg at dette kan bli en hit blant de som liker å tømme Dom Perignon ut på gulvet. "Står en tusing i klokka, men yolo, lissom #snooze". 3 Lenke til kommentar
LolzDude Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Haha, jeg tror ikke folk som er så trøtt at de ikke bryr seg om de kommer for sent på jobb bryr seg stort mer om de taper $1Jeg vet hvordan det er å være stuptrøtt om morgenen, det eneste man bryr seg om er å sove litt mer, koste hva det koste vil. Sett en 1000 lapp i den så skal du nok se at du våkner fort som F***. ^^ 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Sett en 1000 lapp i den så skal du nok se at du våkner fort som F***. ^^ Sett en 1000-lapp i den, så skal du nok se at jeg finner fram hammeren fort som F***. ^^ 2 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 For de som har såpass store problemer med å stå opp er ikke denne SOLID nok. Lenke til kommentar
Firmus Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Er det lov å makulere penger? En bedre idé ville vært en app som automatisk donerer en sum til et veldedig formål, men det finnes sikkert allerede. 1 Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Er det lov å makulere penger? En bedre idé ville vært en app som automatisk donerer en sum til et veldedig formål, men det finnes sikkert allerede. Kanskje det, men det blir liksom ikke like dramatisk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg