dysfunctional Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Han er vel på utlån, vel? Er en spiller jeg kan innrømme jeg ikke har følgt med så mye på, men har ikke hørt at han er tilgjengelig for førstelagsspill pdd. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Selv Azpilicueta har farligere en Torres denne kampen.. Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ååh det er så nærme på Hazard Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Han er vel på utlån, vel? Er en spiller jeg kan innrømme jeg ikke har følgt med så mye på, men har ikke hørt at han er tilgjengelig for førstelagsspill pdd. Han var utlånt til Vitoria de Guimaraes, men trur det låneoppholdet er ferdig, grunnet jeg så et garderobe bilde med han og malouda som han twitret igår. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Oioioioi, Spurs er griseheldige der på den kontringen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jesus christ! Ramires da! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Å fy faen! Der hadde dere englevakt Tottenham! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Skaff deg ordentlige sko da for faen, tredje eller fjerde gangen han detter Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Han er langt fra førstemann idag som sklir.. Litt mye vanning av banen? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Fy faen så dårlig Spurs er på dødball. Og når skal Allsaker lære seg at han heter HuddlestOne? Derfor man ser på Sky Sports, og ikke tv2! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Liten nitpick, men Lundekvam kalte Gary Cahill for Tim Cahill også. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Det er derfor man ikke følger norske sportskommentatorer. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Faen, se på det der. Vertonghen fører ball bedre en Huddlestone. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ut med Huddlestone, inn med Carrol siste 15... (lov å håpe) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Ut med Huddlestone, inn med Carrol siste 15... (lov å håpe) Håper heller på Defoe, han vet i hvert fall hvor målet står. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Håper å kunne se Ake innpå de siste 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå