Sexylubb1 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Alle kamper går vel på Sumo? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Skal bare skryte å si at jeg har billett til kampen i morgen. 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 AVB: "Chelsea is invisible". Han svarer samtidig polakken til Arsenal sitt utsagn om at Spurs ikke er gode nok for topp 4. Liker han mer og mer for hver dag som går! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Fin fyr. Kjipt at det ikke funket med han i Chelsea. Godt å se han lykkes mer i et lag som Tottenham, føler at det er laget for han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Er vel andre kampen på rad han prøver seg med mindgames nå, virker mer komfortabel. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Håper Tottenham reiser hjem med 0 poeng i kveld. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Håper Tottenham reiser hjem med 0 poeng i kveld. Men men.. Du som jo trykker Tottenham til ditt bryst! Fra spøk til litt mer alvor. Forbanna møkk at jeg ikke får sett kampen live grunnet jobb, får derfor ta opp kampen, skru av alle former for sosiale verktøy og apper, og se den med et par flasker øl når jeg kommer hjem. Siden jeg ikke får vært i kamptråden under selve kampen har jeg laget en liten liste med innlegg i tilfelle ting skulle skje: Tvilsom dommer-avgjørelse mot Chelsea Det jevner seg ut i løpet av en sesong Tvilsom dommer-avgjørelse mot Tottenham MØKKA-DOMMER FAEN ASS! TYPISK AT VI TAPER FJERDEPLASSEN PGA DOMMERDNAWJFÅAWF Mata skårer det avgjørende målet Forbanna one-man team flaskelag spiller som egentlig skulle vært i Spurs fordi AVB signerte han grmhmmlll Bale skårer det avgjørende målet BALE HAVE MY BABIES!DITT VIDUNDERLIGE MANNEBEIN! Påfølgende diskusjon fordi visse Chelsea-supportere mener Spurs er et one-man team *Viser til tall og statistikk som viser at Bale var ordinær før jul og at det kun er etter jul han har hatt en såpass god form, Dempsey og Defoe har begge vært viktige på skåringsfronten med tanke på poeng vunnet, og Vertonghen, Lloris, Dembele, Sandro og Lennon har vært viktige i andre aspekter av spillet* "Jeg støtter heller ikke begrepet one-man team" Påfølgende diskusjon fordi jeg i dette tilfellet uttalte at Chelsea er et one-man team Men han er jo så god Bale havner i en kontroversiell frispark/straffe-situasjon pga "filming", men det er kontakt Det er jo kontakt og da kan det forsvares enten det er billig eller ei! Bale havner i en kontroversiell frispark/straffe-situasjon pga filming, uten kontakt Hadde håpet han var ferdig med det der nå... huff.. Vet han er redd for nok en langsiktig skade, men det er unødvendig Luiz overdriver en skade og gliser i retning TV-kameraene DIN FORBANNA SKITNE MØKKA-MANN SIDESHOW BOB! Lampard skårer det avgjørende målet Forbanna flakselag one-man team Terry er nær ved å ødelegge karrieren til en spiller/er en ufyselig spiller i likhet klinsjen med King Klysa som kun Chelski kan like er på ferde igjen ja? Herre min hatt.. NB! Det skal sies at jeg har tatt høyde for mye usakligheter (selv om det er kamptråd) da dette mest sannsynlig er årets viktigste kamp, men da har jeg iallefall mitt på det rene! Come on you Spurs! 5 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Men men.. Du som jo trykker Tottenham til ditt bryst! Holla at me baby! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Come on Spurs!!!! Håper så jævlig Huddlestone starter igjen. Elsker at han har fått tillitt av AVB Endret 8. mai 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Er vel mer mangel på alternativer som gjør at Huddern spiller Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Nja han har jo kommet inn fra benken og en del under AVB og. Han forandret kampen hjemme mot City etter han kom inn om du husker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Jojo, det er sant, men igjen tror jeg mest det er skader og mangel på alternativer at han fikk sjansen i første omgang (som Bale i sin tid). At han har tatt vare på sjansen og vært bedre enn ventet er sant. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Here is tonight's line-up (kick-off 7:45pm): Cech; Azpi, Ivanovic, Cahill, Cole; Ramires, David Luiz; Oscar, Mata, Hazard; Torres Subs: Turnbull, Terry, Lampard, Ake, Moses, Benayoun, Ba Chelsea Football Club @ Facebook Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) Spurs: Lloris,- Walker, Dawson, Vertonghen, Assou-Ekkotto,- Parker, Huddlestone,- Lennon Holtby, Bale,- Adebayor. Tynn midtbane og en uengasjert spiss.. Subs: Friedel, Caulker, Naughton, Dempsey, Sigurdsson, Defoe, Carroll. Endret 8. mai 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Tipper 10-0 til Chelsea, bare for å leve som en optimist. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Glad Holtby får en sjanse fra start. Spiss-plassen.. Tja... Ade er lat, Defoe er aldri borti ballen. Går vel for det samma det Ekotto er NØDT til å ha en bedre dag idag enn forrige kamp, ellers blir vi maltraktert på den siden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Vel, da stikker jeg. Måtte det beste laget (Spurs) vinne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå