Gå til innhold

Kamptråd: Chelsea - Spurs, kl. 20.45

Emils.

Anbefalte innlegg

723.pngvs 740.png

Chelsea vs Tottenham

Onsdag 08.05

Kl 20.45

Stamford Bridge

Kampen om Champions League.

Chelsea kommer fra et møte med park-the-bus og kommer garantert til en kamp hvor det blir mål og spenning. Hazard er usikker etter skaden han fikk og det blir opp til en meget begrenset manager (et hån mot andre managere å kalle Benitez dette) å sette opp et lag bestående av Torres, Mata og de resterende spillerne i stjernegalleriet til Chelsea.

Tottenham hadde flaks mot Saints og må igjen satse på at Bale ordner 3 poeng i denne kampen, da det er lite sannsynlige at noen av de 10 andre Tottenham stiller med er i stand til det.

Uansett, sist kamp på WHL var et eksempel rettet mot byen Manchester på hvordan fotballkamper skal spilles. Spenning, mål og fin fotball. Kommer AVB til kort igjen eller skal han klare å ta en CL plass med Tottenham? Drømmen kan ryke på Onsdag, eller den kan få et nytt håp.

Velkommen til Vest London og Stamford Bridge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chelsea kommer fra et møte med park-the-bus

det blir opp til en meget begrenset manager (et hån mot andre managere å kalle Benitez dette) å sette opp et lag bestående av Torres, Mata og de resterende spillerne i stjernegalleriet til Chelsea.

må igjen satse på at Bale ordner 3 poeng i denne kampen, da det er lite sannsynlige at noen av de 10 andre Tottenham stiller med er i stand til det.

:huh:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Blir ikke alle derby-trådene det? :p

Er lov å erte litt.

Uansett, med Lennon og Dembele ute (rykter) vil dette bli plankekjøring for Chelsea sin midtbane, blir spennende å se lagoppstillingen.

Tror desverre CL-drømmen til Spurs blir knust på brua.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Funket dårlig med en liten spøk merker jeg, sorri. Er fortsatt lov å komme med konkrete faktaopplysninger og meninger fremfor å rakke ned på tråden. Det skal jeg love dere at iallefall ikke hever nivået.

Om Chelsea vinner så blir det vel utrolig vanskelig for Spurs også. De er vel da avhengig av målforskjell om jeg tar rett?

Lenke til kommentar

Jeg er 110% sikker på at hvis Bale skulle dra allerede til sommeren, så drar han til Spania av to enkle grunner.

1. Han beundrer ligaen.

2. Levy vil aldri selge en såpass innflytelsesrik spiller til et annet lag i ligaen (se Modric).

Sleng også gjerne med at Bale tilsynelatende har en prislapp på £50m.

Hvorfor i alle dager skulle United bruke en slik sum på Bale når de heller (og mer sannsynlig) få tak i Ronaldo?

Lenke til kommentar

Da ser det ut til at midtbanen vår også blir kraftig svekket, men mindre han tyr til Luiz.

Chelsea FC ‏@chelseafc 2m

Benitez reports Eden Hazard could be available but Mikel and Bertrand look set to miss out. Oriol Romeu could play some part. #CFC

Romeu hadde vært fett da.

Lenke til kommentar

Både Dembele og Lennon er ifølge AvB med i troppen, ville ikke si om de var fit for start. Problemet med å evt bruke Moussa igjen allerede nå, er den tydeligvis store faren for å måtte bruke ett bytte iløpet av de første 30min når han går ut med samme skaden igjen. Har jo andre valg, men ingen med den samme oomphen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...