Tuxedo Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det på noen helst måte å bytte fra Tysk til Engelsk fordypning på noen som helst måte? Jeg er fryktelig lei av tysk faget, og ville heller fokusert på å bli bedre i engelsk. All hjelp blir tatt imot med et smil! Takk! Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det burde gå, men spørs om det er for sent nå siden skolen er ferdig om ganske så nøyaktiv 6 uker. Jeg byttet selv fra Spansk til Engelsk fordypning, men dette var rett etter høsten. Lykke til! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk det helt fint å bytte fra et annet språk til engelsk fordypning så sent som i 10. klasse, men det er opp til skolen din. Så du må høre med en lærer eller administrasjonen for å få er godt svar. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hei, jeg lurer på om det på noen helst måte å bytte fra Tysk til Engelsk fordypning på noen som helst måte? Jeg er fryktelig lei av tysk faget, og ville heller fokusert på å bli bedre i engelsk. All hjelp blir tatt imot med et smil! Takk! Vil du virkelig det? Vil du ikke heller bli ferdig med tysk/ fremmedspråk etter 5 år enn etter 6? Viss du bytter til engelsk må du ha fremmedspråk i 3 år, det er da vitterlig verre enn å ha det i 2. Da blir du iallfall lei. Lenke til kommentar
ExcuseMyMandarin Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Vil du virkelig det? Vil du ikke heller bli ferdig med tysk/ fremmedspråk etter 5 år enn etter 6? Viss du bytter til engelsk må du ha fremmedspråk i 3 år, det er da vitterlig verre enn å ha det i 2. Da blir du iallfall lei. Jeg regner med at han går på ungdomsskole, og det er ikke sikkert han trenger fremmedspråk på VGS. det kommer an på om han skal gå yrkesfaglig eller en studielinje. Jeg gikk elektro og deretter IKT, jeg slapp dermed fremmedspråk. Lenke til kommentar
Tuxedo Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg hadde tenkt å gå service og samferdsel på vgs, og så på Ikt i vg2. Er ikke helt sikker på om det er språk der. Fordypnings læreren sier at det mest sansynelig ikke går ann, men flere har byttet pga konsentrasjons problemer... Lenke til kommentar
Synchroz Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Som de fleste her sier. Det er opptil enhver skole å regulere hvorvidt og når man kan bytte. Hos meg var det muligt å bytte de første ukene i 8. klasse. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 På ungdomsskolen jeg gikk på var dette et tilbud de første fire ukene av 8. klasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå