Gå til innhold

Iphone eller android?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg ville nok valgt iPhone. Btw så er iPhone og alle andre android mobiler smarttelefon.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=fwI5uytum2c

Han har vært iOS bruker i lang tid, og har 3 videoklipp der han "blogger" om erfaringene hans med Android. Kan være verdt å se. Om du klikker på linken, så ser du at han har "day 1, 7 og 30" og ender opp med å switche til Android.

Personlig synes jeg Android er veldig mye mer stas av følgende grunner:

Du kan tilpasse menyer og layout i mye større grad.

Du kan få akkurat den telefonen du vil ha /str/design

Du slipper iTunes for å overføre musikk og filer.

Med Android bruker man micro-USB som lader, mao standardisert fra alle produsentene.

Fantastisk bra utvalg av apps

Endret av fflex
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tusen takk :)

Jeg har hatt android telefoner før, men de er relativt gamle. For det jeg vil si er fordelen med iphone, er at mobilen er relativt rask i forhold til de telefonene jeg har hatt. Men android er vell forbedret nå, når det gjelder feil med software?

Lenke til kommentar

Beste tipset du får i denne tråden, er dette :

Gå til en/flere butikker som har demotelefoner stående, sjekk ut telefonene som passer din prisklasse. Bruke dem litt forskjellig så får du litt fellingen med Operativsystemet og funksjonene her :)

Lenke til kommentar

Trodde folk hadde gått lei av iOS nå jeg? :)

Jaja, gå for det som passer deg best. Jeg vil si at android er best på alle mulige måter. Jeg bruker selv samme mobil som han i videon over og er drit fornøyd.

Lenke til kommentar

Trodde folk hadde gått lei av iOS nå jeg? :)

Jaja, gå for det som passer deg best. Jeg vil si at android er best på alle mulige måter. Jeg bruker selv samme mobil som han i videon over og er drit fornøyd.

Trodde selv jeg var gått lei da jeg byttet fra iPhone 4 til ett par Android telefoner i årenes løp. Men ble lei android også og nå prøver jeg ut iOS og iPhone 5 en stund, så får vi se hva som skjer neste gang :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg kjøpte iPhone i fjor sommer etter to år med Android. Jeg var mektig imponert i begynnelsen, men etter hvert ble jeg lei, og nå er jeg tilbake til Android.

Lenke til kommentar

Det fins da også andre OS enn Android og iOS.

Personlig foretrekker jeg Android.

iOS er litt for 2007, liten skjerm og egentlig henger bakpå i forhold til andre i utviklingen (syns jeg - selv om innmat ikke gjør det). Når man i tillegg da kun har en tlf å 'velge mellom' så blir ikke det særlig til valg. Når prisen i tillegg er i toppen, så er det absolutt ikke verdt pengene.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...