AndersHu Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 HBO Nordic er manglende på nye serier og ting fra HBO også. Ingen av komiseriene som lanseres i år har HBO Nordic rettigheter på. TV-filmen Behind The Candlebara på HBO som er tatt ut til Cannes vil heller ikke være tilgjengelig på HBO Nordic. At de ikke har komiserier å tilby er svakt, da komedie også er en stor del av HBO. Virker ikke som de tullingene bak HBO Nordic er kjent med hva HBO er. Hvilke komiserier der det du mangler? Så langt i år har de da vist de nye episodene av Girls, Veep og Enlightened. Behind the Candelabra har USA premiere på HBO 26 Mai, så det er vel ikke så rart at den ikke er tilgjengelig i Norge enda. Lenke til kommentar
frkf Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg sitter å skriver en semester oppgave om nettopp dette, og har laget en kort multiple choice Setter enorm pris på alle som dele sin mening med meg ! http://www.surveymonkey.com/s/XY8G35S Lenke til kommentar
oleerik__ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg sitter å skriver en semester oppgave om nettopp dette, og har laget en kort multiple choice Setter enorm pris på alle som dele sin mening med meg !http://www.surveymonkey.com/s/XY8G35S Done and done. Hadde vært fint om du hadde skrevet navn på tjenester korrekt, annet enn det en fin survey. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Har ikke noe problem med å betale 300 kroner i måneden, for ett abbonnement med ALLE seriene i "ekte" HD Skal minst være som 720p en får på TPB Betaler allerede 99 kroner i måneden for Spotify og laster dermed ikke ned noe musikk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Hvilke komiserier der det du mangler? Så langt i år har de da vist de nye episodene av Girls, Veep og Enlightened. Behind the Candelabra har USA premiere på HBO 26 Mai, så det er vel ikke så rart at den ikke er tilgjengelig i Norge enda. Family Tree vil ikke komme på tjenesten, og heller ikke Behind The Candelabra dette har HBO Nordic allerede bekreftet. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg regner med at rettighetsinnehaverene måtte behandles for sjokk etter å ha lest dette. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg regner med at rettighetsinnehaverene måtte behandles for sjokk etter å ha lest dette. De kan dra seg der hvor ja... De har skutt sin egen grav. Hvorfor skal det først på kino -> 3mnd ventetid, så blu-ray -> 3 år ventetid -> Netflix? Fuck det, jeg gidder ikke kino, vil se på hjemmekinoen i god kvalitet, og det får jeg da ikke uansett, så da blir det med å piratkopiere hele dritten i protest... 2 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 no shit, er jo det vi har sagt i 10 år nå... Lenke til kommentar
Liquicity Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Cpt. Obvious, Sherlock Holmes, Ohm Ygod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå