Aetius Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Vinneren av helgekonkurransen er trukket.Konkurranse: Vant du systemkamera fra Sony? Lenke til kommentar
xRun Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Stemmer dette? Hvis ingen svarte 11,5 stjerner så har jeg vunnet, for det var da virkelig det jeg krysset av på? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 "77% svarte alt riktig". Så nei - du var ikke eneste som svarte riktig. Til å begynne med var det svaralternativer på bærtur - man kunne velge mellom 16, 15.5 eller 15 eller hva det nå var. Lenke til kommentar
BJAurheim Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Ikke enkelt å få rett når Akam.no legger ut linker til svar som er feil ... " Samsung annonserte sitt NX-system i 2009 og kom med første NX-kamera i 2010." står det å lese i En speilløs historie som artikkelen linker til. Ikke enkelt da å gjette seg frem til at sony skal ha anonsert først i 2010 som fasiten sider .... Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Samsung er da virkelig ikke det samme som Sony. Jeg ser ikke hva du mener er feil med dette. Lenke til kommentar
BJAurheim Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Samsung er da virkelig ikke det samme som Sony. Jeg ser ikke hva du mener er feil med dette. ops ... Lenke til kommentar
tvister Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Burde vel strengt tatt annulere spm1 da og ikke bar bruke minst galt alternativ som rett. ;/ Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Burde vel strengt tatt annulere spm1 da og ikke bar bruke minst galt alternativ som rett. ;/ Bare så det er sagt: Vinneren avga sitt svar etter at feilen ble rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg