Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tor Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Fint klart og reint bilde med maks detaljer. Kjekt når en får noen til og stille opp. Tor Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Fint klart og reint bilde med maks detaljer.Kjekt når en får noen til og stille opp.Tor Takker...ja kunne sikkert "herpa" bildet litt...du vet han har ett ansikt som tåler en røff behandling,men lot det være som han er jeg ;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Tror dette må kalles ett selvportrett, eller? Mener jeg har sett denne karen i før. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Tror dette må kalles ett selvportrett, eller? Mener jeg har sett denne karen i før. Mulig du har det,men er ikke meg....om du kikker i solbrilleglasset til høyre,vil du se meg om du titter godt nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg