Jan Høydal Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Nikolai og Eir Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Bare småpirk dette..virker litt ute av fokus fra øyne og ned...om du ikke har bluret det da??? Men alt i alt veldig bra;) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 DAGENS BILDE: Ved første øyekast virket dette bildet for oppstilt og kunstig på meg, men det hadde likevel noe som gjorde at jeg dvelte ved det, og etter hvert gikk det opp for meg at det nettopp var den stramme komposisjonen som gjorde hele bildet. Det gir meg vibber av noe mellom reklame og propagandaplakater, og selv om alt sitter som det skal så er det den lille uroen i budskapet som for meg gjør at bildet blir noe mer enn det det ser ut som. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 Takk fra dere begge Jan Erik og Are. Egentlig er dette en copy cat etter min far som tok et lignende bilde av mor og meg for 37 år siden som han vant med i Fotografi på den tiden. Så æren for dagens bilde for gå til ham Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Glemte å svare deg mht uskarpheten Jan Erik. Jo, det er nok et resultat av litt blur med invers high pass filter. Kunne sikkert besinnet meg litt der Endret 6. mai 2013 av Jan Høydal Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Gratulerer med dagens bilde utrolig flott!! Mvh Tove Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Takker for det Tove, var egentlig litt usikker på om det satt ser du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg