learntofly Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Lefdal Tiller har den inne nå... var å tafset på et tidligere i dag. Ble overrasket over hvor tynn og lett den var men vet ikke om det var positivt eller negativt. Er vant med iPad og liker generelt at ting er laget i metall og veier mye da det assosierer til kvalitet. Jeg har nok dette fra HiFi og Hjemmekino interesse... I lengden er det nok vekten en klar fordel... Når man skal sitte og holde brettet over lengre tid et det en klar fordel at det er lett. Synes heller ikke det går på bekostning av kvalitetsfølelsen, men det er bare min subjektive mening. Endret 3. juli 2013 av learntofly Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Vekten og ytelsen har ikke noe sammenheng hvertfall. Den er kraftig, samtidig som den er slank. Den kan kanskje kjennes litt usolid ut i starten. Jeg var hverfall redd for å miste den i gulvet. Men fikk på et cover og nå er den bare digg. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Tror dere at "problemet" med fingeravtrykk ville blitt mindre om man kjøpte en hvit Tablet istedenfor den svarte? Noen som har sett den hvite IRL? Lenke til kommentar
Nautoppern Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 lurte på om det var mulig med sumo på denne? Lenke til kommentar
almeli Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 lurte på om det var mulig med sumo på denne? Nei - Gå til https://play.google.com/store/apps/details?id=no.tv2.android.tv2no&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5vLnR2Mi5hbmRyb2lkLnR2Mm5vIl0. Jeg får opp på min konto at den er kompatibel med tlf. som V og Z, men ikke med nettbrett Z og Nexus 7. Utover det så les brukeromtalene til Sumo nedover siden, ikke mye positiv omtale der. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ser på den test at den ikke har siste versjon av android... hvorfor ikke? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Det vet bare Sony. De andre toppmodellene til Sony får 4.2 i disse dager, så vi får håpe det ikke er langt unna for Tablet z og. Endret 4. juli 2013 av learntofly Lenke til kommentar
almeli Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Ser på den test at den ikke har siste versjon av android... hvorfor ikke? http://au.ibtimes.com/articles/483742/20130627/sony-xperia-tablet-z-official-android-4.htm#.UdUxz5A4Wpo Sony Xperia Tablet Z Official Android 4.2.2 Jelly Bean Firmware Rolling Out to Owners Very Soon! 1 Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er det mulig å få kjøpt denne i butikk no i det heile tatt? Virker som alt blir utsolgt med en gang og forblir tilgjengelig på nettbutikk isteden Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Når man spør om slik er det en fordel å opplyse hvor man bor. Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Har allerede skjekket butikkene i området Florø/Førde. Er ikkje mange butikker å skryte av. Men El-Kjøp sa det bare var 1 av deres butikker som hadde den inne. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Da har eg knust skjermen, hva Gjør eg? Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da har eg knust skjermen, hva Gjør eg? På en Tablet Z? Kjøper en ny Tablet Z... Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hehehehehehe den tålte ikke et fall på 1,5 meter, noen som vet om noen som fikser ny skjerm? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Beste er vel å sende en mail til Sony. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Bestilte en her også Gleder meg villt til å kjøre litt Haxe på den her! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hmmmm iPad 4 eller en Sony Xperia Z? Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kjøpte min på Fredag og har vert klistra til skjermen siden. Meeget fornøyd kunde. Må også sies at dette er mitt første nettbrett. Tynn, lett, responsiv og nydelige farger får meg ikkje til å angre i det heile tatt. Er også heilt konge å se film med den uten dei svarte strekane man får ved iPaden(?). Verdt prisen spør du meg! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tablet Z her. Fin, typisk sommerdag: vært oppe natta og sett filmer. Våkner litt treg i hauet sånn 13xx idag, email på mobilen "TNT vil levere din forsendelse fra SONY STORE ONLINE idag". Hm! OK, får vel stå opp da - pusser tennene, sitter på ramma, så ringer det. I vill panikk hiver jeg på en gammel skjorte, rekker såvidt å trekke over en Hawaii-shorts, river opp døra, og der står TNT-dame med Sony-pakke! YES! Står nå til lading, veldig spennt! Får eksperimentert mye med tablet på jobben (iPad1, 2, 3, 4, Asus WindowsRT, Nexus7, Samsung sine 7 og 10 Tabs), så forventningene er relativt balanserte Ladestasjonen = veldig bra. Coveret = ikke så bra (skarp på kantene, flimsete). Tablet = ETA: tja, grill til frokost først Lenke til kommentar
Boye Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Forløpig bra fornøyd. Ikke like høy fillrate på panelet som iPad med retina, men bra nok! Litt sluggish interface, men widgets sakker ned og kan fjernes = null problem. Stativladeren = veldig bra! Skjerm ca. like reflektiv som Galaxy S2. Sortnivå, helt akseptabel. Ikke akkurat AMOLED. Boot fra off -> desktop ~10 sekunder, betraktelig bedre enn f.eks. WinRT testa tidligere. Sony var snille nok til å legge igjen en voucher på 180kr! Løste denne inn, kan brukes på f.eks. PlayStationMobile, f.eks. spill på nettbrettet. MEN "This service is not available in your country/region". Bra deal! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå