Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z

Anbefalte innlegg

Lefdal Tiller har den inne nå... var å tafset på et tidligere i dag. Ble overrasket over hvor tynn og lett den var men vet ikke om det var positivt eller negativt.

Er vant med iPad og liker generelt at ting er laget i metall og veier mye da det assosierer til kvalitet. Jeg har nok dette fra HiFi og Hjemmekino interesse...

I lengden er det nok vekten en klar fordel...

Når man skal sitte og holde brettet over lengre tid et det en klar fordel at det er lett. Synes heller ikke det går på bekostning av kvalitetsfølelsen, men det er bare min subjektive mening.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lurte på om det var mulig med sumo på denne?

Nei - Gå til

https://play.google.com/store/apps/details?id=no.tv2.android.tv2no&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsIm5vLnR2Mi5hbmRyb2lkLnR2Mm5vIl0.

Jeg får opp på min konto at den er kompatibel med tlf. som V og Z, men ikke med nettbrett Z og Nexus 7.

Utover det så les brukeromtalene til Sumo nedover siden, ikke mye positiv omtale der.

Lenke til kommentar

Kjøpte min på Fredag og har vert klistra til skjermen siden. Meeget fornøyd kunde. Må også sies at dette er mitt første nettbrett. Tynn, lett, responsiv og nydelige farger får meg ikkje til å angre i det heile tatt. Er også heilt konge å se film med den uten dei svarte strekane man får ved iPaden(?). Verdt prisen spør du meg!

Lenke til kommentar

Tablet Z her. Fin, typisk sommerdag: vært oppe natta og sett filmer. Våkner litt treg i hauet sånn 13xx idag, email på mobilen "TNT vil levere din forsendelse fra SONY STORE ONLINE idag". Hm! OK, får vel stå opp da - pusser tennene, sitter på ramma, så ringer det. I vill panikk hiver jeg på en gammel skjorte, rekker såvidt å trekke over en Hawaii-shorts, river opp døra, og der står TNT-dame med Sony-pakke! YES!

Står nå til lading, veldig spennt! Får eksperimentert mye med tablet på jobben (iPad1, 2, 3, 4, Asus WindowsRT, Nexus7, Samsung sine 7 og 10 Tabs), så forventningene er relativt balanserte :)

Ladestasjonen = veldig bra. Coveret = ikke så bra (skarp på kantene, flimsete). Tablet = ETA: tja, grill til frokost først :)

Lenke til kommentar

Forløpig bra fornøyd. Ikke like høy fillrate på panelet som iPad med retina, men bra nok! Litt sluggish interface, men widgets sakker ned og kan fjernes = null problem. Stativladeren = veldig bra! Skjerm ca. like reflektiv som Galaxy S2. Sortnivå, helt akseptabel. Ikke akkurat AMOLED. Boot fra off -> desktop ~10 sekunder, betraktelig bedre enn f.eks. WinRT testa tidligere.

Sony var snille nok til å legge igjen en voucher på 180kr! Løste denne inn, kan brukes på f.eks. PlayStationMobile, f.eks. spill på nettbrettet. MEN "This service is not available in your country/region". Bra deal! :realmad:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...