ilpostino Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Sa begynner dette bli dårlig tid. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 4.4 ble sluppet forrige uke til LTE-versjonen. Usikker på om wifi versjonen har fått den enda. Mitt brett (wifi) pleier å få oppdateringer usedvanlig tregt i forhold til andre med samme modell. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har LTE-versjonen. Den kjører 4.3, og det er ingen systemoppdateringer tilgjengelig. Like greit, jeg er på hytta med begrenset mobil datakvote. Jeg vil ikke bruke kvoten unødvendig, selv om jeg har 28 gb per måned. Gigabytene flyr når man ser HD-video på Youtube. Jeg har aldri koblet den til PC og kjørt programvare. Jeg snakker kun om OTA-oppdatering her. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ota pleier å komme noe senere enn pc companion. Bare å se på xda, så er det mange som har fått oppdateringen. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 10.5.a.0230 er tilgjengelig på min lte variant fra telenor. Noen som har erfaringer?, jeg gidder ikke oppgradere uten at den fungerer skikkelig. Lenke til kommentar
extrad Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg fikk 4.3 i januar eller februar. Har 4.4.2 nå. Tableten fungerer fint den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg oppdaterte mitt nettbrett i går og det gikk fint. Eneste som ikke funker er Spotify og det er skikkelig dritt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Er det noen her som har kjøpt en slags ruter med antenner på, for å få bedre dekning? Tenker på simkortet i LTE versjonen. Slik at jeg kan ta simkortet ut av tableten, og putte i et 3g/4g/gprs/whatever modem. Jeg vil ha bedre dekning, siden linjen min faller ut ofte (den linjen som er i huset). Har funnet rutere, men de krever at du kobler på en usb dongle, og jeg finner ikke usb dongle uten simkort i allerede. Jeg oppdaterte for lenge siden, via OTA. (Telehor) (Jeg er lei av 3g dekning når jeg tetherer til pcen) Endret 4. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 mutters og fatters har minirouter fra Telenor hvor en setter inn et SIM-kort og den funket fett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 mutters og fatters har minirouter fra Telenor hvor en setter inn et SIM-kort og den funket fett. Ja, men jeg vil ikke kjøpe enda et mobilt bredbånd. Du kan forøvrig kjøpe slike modem med 2 antenner på som gir deg mye bedre hastighet, hvis du har en dongle. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Noen med Wi-Fi versjonen som har fått 4.4.2? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Noen med Wi-Fi versjonen som har fått 4.4.2?Jeg har fått. Kan ikke si det er noen revolusjonerende endringer... Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Noen med Wi-Fi versjonen som har fått 4.4.2?Jeg har fått. Kan ikke si det er noen revolusjonerende endringer... Ingenting hos meg ... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Vurderer dette brettet. orker ikke å lese gjennom hele tråden, finnes det noen bakdeler med dette brettet. Hvordan er det med hakking og lugging etter lang tidsbruk? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 enste gangene jeg har opplevd lugging er ved multiprossesering Nå har jo Z2 kommet som har enda vassere hardware. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Vurderer dette brettet. orker ikke å lese gjennom hele tråden, finnes det noen bakdeler med dette brettet. Hvordan er det med hakking og lugging etter lang tidsbruk? Lite lugging å spore på mitt brett. Skal jeg trekke frem to minus, så er det at mikrofonen ikke fungerer helt optimalt på Skype, og at det finnes brett med bedre batteritid. Begge deler er egentlig ikke noe stort problem for meg, da jeg ikke bruker Skype noe særlig og batteriet er mer enn godt nok for meg. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 enste gangene jeg har opplevd lugging er ved multiprossesering Nå har jo Z2 kommet som har enda vassere hardware. Nå er prisen enda litt vassere også på Z2 Egentlig ligger også Z i overkant av grensa på 2000,- Vurderer dette brettet. orker ikke å lese gjennom hele tråden, finnes det noen bakdeler med dette brettet. Hvordan er det med hakking og lugging etter lang tidsbruk? Lite lugging å spore på mitt brett. Skal jeg trekke frem to minus, så er det at mikrofonen ikke fungerer helt optimalt på Skype, og at det finnes brett med bedre batteritid. Begge deler er egentlig ikke noe stort problem for meg, da jeg ikke bruker Skype noe særlig og batteriet er mer enn godt nok for meg. Mulig jeg prøver å finnet et pent brukt, jeg lurer på om det finnes flere utgaver av Sony Tablet Z. Ser at Sony tidligere kallte nettbrettene sine Sony Tablet S som ble avløst av Sony Xperia Tablet S (om det er forskjell på disse vet jeg ikke). Evt er dette noe å være oppmerksom på når det gjelder Z-en om jeg kjøper brukt. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Xperia Tablet S er generasjonen før Xperia Tablet Z, og således et helt annet nettbrett på alle mulige måter. Så vidt jeg vet, er det kun to modeller av Tablet Z på det norske markedet. Det er WIFI modellen (som jeg har) og LTE modellen som da naturlig nok har sim-slot. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Nå er det kommet en ny systemoppdatering til min LTE-tablet. Men det står at jeg må koble til datamaskin. Hvorfor kan jeg ikke få denne uten datamaskin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå