Draka Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Idag ble play movie tilgjengelig, men tablet z sier at det ikke er tilgjengelig i mitt land, men telefonen (HTC one) er tydeligvis i riktig land. Har ikke fått siste opdatering enda og er fortsatt på .577. Mange som ikke har fått siste oppdatering? Virker play movie hos dre? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Play music fungerer ihvertfall fint. Oppdaterte faktisk til siste fw i går (ikke kitkat, men 4.3) . Lenke til kommentar
Draka Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Både .577 og den nyeste er (.102 tror Jeg) er 4.3 men er diverse bugfix. Blandt annet får jeg ikke brukt blutooth uten at wifi kobler seg ned bl.annet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som har rootet for deretter å oppdatert? Funker RootKeeper? Jeg brukte rootkeeper og alt mulig rart før jeg oppdaterte til 4.3 No such luck, det eneste jeg finner er metoder hvis du har backup av 4.2 og andre utrolig kompliserte metoder. Lenke til kommentar
svenni84 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Hei Må man åpne flapper for å lade dette nettbrettet eller kan man gjøre det magnetisk slik som med kommende Z2? Og, har noen kjøpt ladekrybben som hører til Z og tips om den er verdt investeringen? Takker for innspill. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 (endret) SONY SGPDS5 Dockingstasjon for Xperia Tablet Z, kombinert lade-/ og bordstativ http://www.multicom.no/SGPDS5-Dockingstasjon-for-Xperia-Tablet-Ze-kombinert-lade-og-bordstativ-SONY/cat-p/c1000047/p6187183 Det er samme type klaff som må åpnes på brettet for tilgang til USB-pluggen (også for lading). I bordstativet som jeg finner meget praktisk så er det ladekontakter i venstre side som slutter til hver gang brettet settes i stativet. Så er det ev. tilkobling av lader/USB-kabel til stativet som avgjør ev. lading. Denne kontakten på Z-brettet er ikke magnetisk, det kom først til Z Ultra. Det er ellers fullt mulig å kjøpe nokså tilvarende original/uoriginal dock til meget rimelig penge fra en av de Kina-baserte nettbutikkene. Endret 23. mars 2014 av almeli Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Reiv av plastfilmen i dag. Angrer ikke. Skjermen ble nesten klarere. Regner med glasset tåler en del siden jeg har sett noen klipp på YouTube der de bruker kniver for å løsne filmen. Jeg fikk løsnet min med neglen. Er det Gorillaglass eller hva? Lenke til kommentar
almeli Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Er det Gorillaglass eller hva? Nei. Sony oppgir det bare som slitesterkt ripesikkert herdet glass. Så langt jeg har fulgt med kommer det nye Z2-brettet med en type Gorilla-glass. Endret 13. april 2014 av almeli Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Kjøpte Tablet Z i Telenors nettbutikk m. abonnement. Er Z låst til Telenor? Står ingenting om det noen plasser. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 https://nettbutikk.telenor.no/Nettbrett#! I menyen til høyre, åpne Mer om vilkår, se punkt 15. "" Alle telefoner, nettbrett og datamaskiner som selges i nettbutikken, med og uten abonnement, har 12 måneder binding mot Telenor/djuice. "" Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Det står så, men min Tablet Z kjøpt gjennom Telenor funket like fint med et Onecall simkort inni. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Jeg vil nok anta at når Telenor selger utstyr og sikrer seg 1 års betaling i vilkårene, så er det unødvendig å ta kostnaden med å endre brettet slik at det er teknisk låst til Telenor. Derfor kan andre SIM-kort nyttes, men det blir jo å bruke et dobbelt abonnement på brettet, Telenor må uansett betales. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Fjernet akkurat plast filmen og det ble som brettet er splitter nytt! føles mye bedre å skrive og swipe på etc. skjermen ble betydelig klarere da plastfilmen hadde blitt tørket av noen ganger for mye med uegnet materiale og virket litt blass...så det tydelig da filmen var halvveis av. brukte forøvrig neglene til å løsne den uten problem. Ønsker å roote brettet men har ingen erfaring med det i heletatt. så om noen kan hjelpe med å peke mot en bra guide eller noe så er det velkommen. Modell nummer:sgp 311 Android 4.3 Byggnummer:10.4.b.0.577 Lenke til kommentar
almeli Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Min anbefaling - Bruk PC-Companion og oppdater til: Versjon av Android: Google Android 4.3 (Jelly Bean) Nyeste tilgjengelige programvare: 10.4.1.B.0.101 Utgivelse startet: 2014-02-07 Vent så til neste oppdatering - Vi er lovet: Neste versjon Android 4.4 (KitKat) 2014-05 http://www.sonymobile.com/no/software/tablets/xperia-tablet-z/ Lenke til kommentar
extrad Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Sikkert flere her som har spurt, men er glasset ripesikkert uten plastfilmen? Jeg har fått masse riper i plasten, til tross for at jeg behandler nettbrettet eksemplarisk. Kjempeirriterende! Lenke til kommentar
almeli Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det finnes ikke 100% ripesikkert glass. Med den rette redskapen så får du til riper andre merker/skader i alle typer glass. Tilogmed skuddsikkert glass. Nå har jeg hatt Z-brettet siden det kom i salg, det første jeg gjorde var som vanlig å fjerne all plasten, og siden har jeg brukt det uten cover vekselvis i fanget og på salongbordet med glassplate. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er jo mer eller mindre komisk at flere går til innkjøp av "plast film" for å beskytte skjermen på dette brettet, undres litt på hvordan bruk brettet er igjennom hos disse for å måtte ha på 1 stk plastfilm fra Sony fra fabrikk og 1 stk random plastfilm fra ebay. Lenke til kommentar
extrad Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det finnes ikke 100% ripesikkert glass. Med den rette redskapen så får du til riper andre merker/skader i alle typer glass. Tilogmed skuddsikkert glass. Nå har jeg hatt Z-brettet siden det kom i salg, det første jeg gjorde var som vanlig å fjerne all plasten, og siden har jeg brukt det uten cover vekselvis i fanget og på salongbordet med glassplate. Hehe, ja. Du sier noe der. Spørsmålet mitt er vel egentlig om glasset er veldig følsomt for riper? Lenke til kommentar
almeli Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hehe, ja. Du sier noe der. Spørsmålet mitt er vel egentlig om glasset er veldig følsomt for riper? NEI - Det er herdet glass. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hvordan er batteriet på tablet z? Lurer på å bytte ut min galaxy tab 8.9, men vil ikke ha noe med dårligere batterilevetid. Klarer 9-10 timer med surfing og noe mer med netflix. Hvordan er tablet z? Wifi-utgaven vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå