Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z


Anbefalte innlegg

Idag ble play movie tilgjengelig, men tablet z sier at det ikke er tilgjengelig i mitt land, men telefonen (HTC one) er tydeligvis i riktig land.

Har ikke fått siste opdatering enda og er fortsatt på .577.

Mange som ikke har fått siste oppdatering? Virker play movie hos dre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SONY SGPDS5 Dockingstasjon for Xperia

Tablet Z, kombinert lade-/ og bordstativ

http://www.multicom.no/SGPDS5-Dockingstasjon-for-Xperia-Tablet-Ze-kombinert-lade-og-bordstativ-SONY/cat-p/c1000047/p6187183

 

Det er samme type klaff som må åpnes på brettet for tilgang til USB-pluggen (også for lading).

I bordstativet som jeg finner meget praktisk så er det ladekontakter i venstre side som slutter til hver gang brettet settes i stativet. Så er det ev. tilkobling av lader/USB-kabel til stativet som avgjør ev. lading. Denne kontakten på Z-brettet er ikke magnetisk, det kom først til Z Ultra.

 

Det er ellers fullt mulig å kjøpe nokså tilvarende original/uoriginal dock til meget rimelig penge fra en av de Kina-baserte nettbutikkene.

Endret av almeli
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg vil nok anta at når Telenor selger utstyr og sikrer seg 1 års betaling i vilkårene, så er det unødvendig å ta kostnaden med å endre brettet slik at det er teknisk låst til Telenor.

Derfor kan andre SIM-kort nyttes, men det blir jo å bruke et dobbelt abonnement på brettet, Telenor må uansett betales.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fjernet akkurat plast filmen og det ble som brettet er splitter nytt! føles mye bedre å skrive og swipe på etc. skjermen ble betydelig klarere da plastfilmen hadde blitt tørket av noen ganger for mye med uegnet materiale og virket litt blass...så det tydelig da filmen var halvveis av. brukte forøvrig neglene til å løsne den uten problem.

 

Ønsker å roote brettet men har ingen erfaring med det i heletatt. så om noen kan hjelpe med å peke mot en bra guide eller noe så er det velkommen.

Modell nummer:sgp 311

Android 4.3

Byggnummer:10.4.b.0.577

Lenke til kommentar

Det finnes ikke 100% ripesikkert glass. Med den rette redskapen så får du til riper andre merker/skader i alle typer glass. Tilogmed skuddsikkert glass.

 

Nå har jeg hatt Z-brettet siden det kom i salg, det første jeg gjorde var som vanlig å fjerne all plasten, og siden har jeg brukt det uten cover vekselvis i fanget og på salongbordet med glassplate.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke 100% ripesikkert glass. Med den rette redskapen så får du til riper andre merker/skader i alle typer glass. Tilogmed skuddsikkert glass.

 

Nå har jeg hatt Z-brettet siden det kom i salg, det første jeg gjorde var som vanlig å fjerne all plasten, og siden har jeg brukt det uten cover vekselvis i fanget og på salongbordet med glassplate.

Hehe, ja. Du sier noe der. Spørsmålet mitt er vel egentlig om glasset er veldig følsomt for riper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...