Trollhest Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Noen som vet om det er mulig å få 4G med 32GB eller om det kun er 4G på 16GB versjonen? Noen som har noen råd om hvilke type tastatur som er best, blåtann eller docking? 1 Lenke til kommentar
Martsor Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Noen som vet hvordan battertiden på denne er sammenlignet med iPad2? Har vært fornøyd med batteritiden på denne enheten, noe dårligere ville egentlig ha vært uakseptabelt. Undersøkte dette nærmere, Ipad 2 har 6930 mAh batteri. Så mener jeg å ha lest at Sony Tablet Z hadde 6000 mAh, mer enn dette har jeg ikke lyst å gå nærmere på. Sony Tablet Z kan for all del ha lengre batteritid igjen, avhengig av hvor strømgjerrig den kan være. Ut fra det jeg har lest på reviews, så virker det ut som at batteritiden skal være ganske grei. Endret 3. juni 2013 av Martsor Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Virker som at batteritiden er litt kortere men fortsatt på høyde med Ipad ut ifra det jeg har lest også. Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Gått å ventet på denne her nå i 1 uke, pga TNT er så inkompetente...skjønner ikke hvordan de kan kalle seg Express 1 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Fikk min i dag! Så langt veldig fornøyd, men har bare så vidt kommet i gang. 1 Lenke til kommentar
Martsor Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Får min i dag jeg også, gleder meg! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Hvor bestillte dere fra? Virker som at nettbutikkene er trege med å få dem inn. Snakk om to måneder med venting fra Siba. Elkjøp og Lefdal har ikke annonsert noe enda engang. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kjøpte fra Spaceworld. Kostet et par hundre mer, men jeg ville trolig ikke fått den til ferien ellers. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ah. de selger bare 4G versjonen. Regner med at versjonen uten 4G kommer senere. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jeg kjøpte wifi av dem. De går unna når de først kommer inn. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Ja fant den nå gitt. Flere på vei inn ser det ut til. Lenke til kommentar
andreaqd Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fikk dette nettbrettet på mandag. Orket ikke vente på den uten 4g, så bladde opp en 1000 lapp ekstra. Er meget fornøyd med brettet. Alt fungerer som det skal og har allerede opplevd en del misunnelige ipad brukere. "den er jo så lett!!" Eneste jeg må fiksa nå er en netgear push2tv så jeg kan utnytte miracast funksjonen (derfor jeg droppa nexus 10). I tillegg må jeg finne ut av hvordan jeg får programmert fjernkontrollen til CD kabel. Det er kun parabol varianten som ligger ferdig konfiguerert i appen til Sony... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Noen flere som har erfaringer å komme med? Er det noen bugs eller lag i menyene? Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nei, ikke merket noe til lag. Er veldig fornøyd. Sony har ikke lagt inn så mye drit heller, ganske standard Android og, så det går ganske smooth. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det er mange som sliter med at skjermen er overfølsom. Jeg har også dette, men det har kommet en oppdatering som fikser dette (i følge brukere på xda). Foreløpig har ikke jeg fått oppdateringen, så håper den kommer snart. Ellers så synes jeg det går glattere med Apex enn stock launcher. Apex er helt smørmyk! Veldig fornøyd så langt, mangler bare siste oppdatering, så blir det perfekt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Nice. Bestiller nok den her til uka. Hvordan er det med den påståtte mangelen på apps som er tilpasset skjerm med høy oppløsning? Så VG klaget på dette men har ikke hørt det fra noen andre. Lenke til kommentar
claes Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har ikke merket noe spesielt til det. Nexus 10 har jo enda større oppløsning, og 1920x1080/1200 kommer nok til å være minimum på andre tabs og telefoner fremover så tviler på at det uansett skulle forbli noe problem Lenke til kommentar
nemrih Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Finnes wifi versjonen med 32GB? Ser bare 16GB wifi og 32GB 4G, men kan være jeg er dårlig til å lete. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Slettet Endret 9. juni 2013 av almeli Lenke til kommentar
almeli Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 WiFi leveres i 16GB og 32GB - 4G leveres kun som 16GB Link til Sony Butikk: http://www.sony.no/product/xperia-tablet-z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå