Eulogy Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Benyttet meg av tilbudet til Telenor, og idag kom pakken. Noen tips og triks? Så at den har 4.1.2, hvor finner jeg nyeste? Lenke til kommentar
almeli Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Benyttet meg av tilbudet til Telenor, og idag kom pakken. Noen tips og triks? Så at den har 4.1.2, hvor finner jeg nyeste? Ved å lese brukermanualen samt de foregående sidene i denne tråden, så vil jeg anta du finner nødvendige Tips & Triks. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg bestilte fra cdon og fikk den sånn at jeg ikke kan velge Norge som region, bare purto rico, USA og Canada.det har jeg lest tidligere i tråden her,så valgte bare USA og vgtv funker faktisk her asså,har ikke møtt noen hindringer enda hvert fall Lenke til kommentar
almeli Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg bestilte fra cdon og fikk den sånn at jeg ikke kan velge Norge som region, bare purto rico, USA og Canada.det har jeg lest tidligere i tråden her,så valgte bare USA og vgtv funker faktisk her asså,har ikke møtt noen hindringer enda hvert fall Jeg ville ha benyttet angreretten og returnert brettet snarere enn fort. Det står intet på CDON-siden om at dette er et brett som er ukurant i Norge. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Jeg slo til på Telenor tilbudet i går, håper ha den i morgen... Edit: Håper dette fungerer uten problemer, er det jeg har bestilt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782100 jarle Endret 27. september 2013 av JarleGutt Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg ville ha benyttet angreretten og returnert brettet snarere enn fort. Det står intet på CDON-siden om at dette er et brett som er ukurant i Norge. Men er litt rart da, for gikk inn på en forhånnsinstallert app som var her, så kom det faktisk opp at den støttes bare i USA,Canada England osv Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Men er litt rart da, for gikk inn på en forhånnsinstallert app som var her, så kom det faktisk opp at den støttes bare i USA,Canada England osv Uten at jeg er noe ekspert så vil jeg tro du kan få svi mtp garanti eller forbrukerkjøpsloven om det skulle skje noe med brettet. Mulig CDON da sender fra sverige, eller driver med noe gråimport av brett fra andre plasser. Jeg ville returnert og kjøpt et "norsk" brett en annen plass. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Hvilke ulemper har brett der du ikke kan velge Norge? Jeg har tidligere lest at VGTV ikke virker på slike brett. Hvorfor? Bruk angreretten. Endret 27. september 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
almeli Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Det er vel større problemer med norsk språk i menyer og tastatur. Ved oppdateringer så kan det vel også være variabelt hva/hvor meget Sony gir ut til de ymse regioner. Dette er hva jeg tror skjer, men vet ikke - har jo ikke prøvd disse ydlændingene. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Jeg slo til på Telenor tilbudet i går, håper ha den i morgen... Edit: Håper dette fungerer uten problemer, er det jeg har bestilt: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782100 jarle Vet noen om dette kortet vil virke rett ut av boksen? Eller må det reformateres til FAT? Såg det var noen i en tråd på et annet forum som snakket om mulige problemer med 64gb kort... jarle Lenke til kommentar
almeli Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 64GB Sandisk-kortet jeg linket til Multicom på foregående side, fungerer rettutavboksen uten formatering. I allefall på mine 3 Z'er. Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Vet noen om dette kortet vil virke rett ut av boksen? Eller må det reformateres til FAT? Såg det var noen i en tråd på et annet forum som snakket om mulige problemer med 64gb kort... jarle Fikk tableten i går, fikk testet kortet (etter jeg oppdaterte til siste firmware), og det fungerte. Etter det jeg klarte lese fra manualen så kom støtte for 64GB kort i en oppdatering ETTER release, så jeg ventet med å sette inn kortet til etter jeg hadde oppdatert firmware. jarle Lenke til kommentar
almeli Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Fikk mitt brett 20.juni da det kom for salg, og sammen med det av meg forannevnte Sandisk 64GB Tok alt rett i bruk utavboksen, uten noe som helst, så dette har vært klart for 64GB helt fra børjan av. Endret 1. oktober 2013 av almeli Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 LTE-versjonen var ikke klar for 64 GB før etter siste oppdatering. Samme gjaldt exFat formatering av kortet. På wifi-versjonen har begge deler fungert hele tiden. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Mitt brett er: SONY Xperia Tablet Z Wifi 16GB med LTE (Multicom-benevnelse) Sony Xperia™ Tablet ZSGP321E3 16GB, LTE/4G (Sony-benevnelse) SGP321 (Innstillinger>Om nettbrettet>Modellnummer) Endret 1. oktober 2013 av almeli Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Kan være dette har blitt nevnt, men telenor.no har et tilbud på denne med LTE til 990 kr med mobilt bredbånd M, som for øvrig har bruddgebyr på ca 1600 kr. Så dersom man ønsker dette nettbretteter det bare å kline til, og så avbestille det mobile bredbåndet rett etterpå. Dermed har man en totalpris på ca 2600 kr for et nettbrett verdt rundt 5000. Glimrende tilbud! Lenke til kommentar
almeli Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Endring/oppsigelse av Mobilt Bredbånd Hva koster det å bryte bindingstiden med Telenor? Oppsigelsesgebyret avhenger av en rekke faktorer som hvor langt inn i bindingstiden du er og hvilket abonnement du har. Det er derfor vanskelig å oppgi hva beløpet på gebyret vil komme på. Endret 1. oktober 2013 av almeli Lenke til kommentar
JarleGutt Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg kjøpte Sony Tablet Z fra Telenor til latterlige 990 kr. Trengte strengt tatt ikke mobilt bredbånd, da jeg for det meste bruker det hjemme, men det er selvsagt kjekt å ha tilgjengelig nett uansett når man er utenfor hjemmet. Prisen for nettbrettet + 12 måneder med abb koster fortsatt mindre enn å kjøpe brettet i butikk uten abb. Man bør og tenke på at mobiltbredbånd er MYE billigere enn abb til telefon når det gjelder datatrafikk, og nettbrettet kan settes opp som hotspot. jarle Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 http://www.telenor.no/privat/kundeservice/kontakt/ Endring/oppsigelse av Mobilt Bredbånd Hva koster det å bryte bindingstiden med Telenor? Oppsigelsesgebyret avhenger av en rekke faktorer som hvor langt inn i bindingstiden du er og hvilket abonnement du har. Det er derfor vanskelig å oppgi hva beløpet på gebyret vil komme på. Hvis det var som et svar til min post, så kan jeg bekrefte for deg at bruddgebyret er på ca 1600 kr. Det står også i kontrakten du får opp før du betaler. Lenke til kommentar
heimsvik Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Syns det er litt dårlig med nettbrett apps i play butikken, noen som har noen tips til apper og spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå