Gå til innhold

Sony Xperia Tablet Z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Laderen som følger mitt brett er: Sony EP880 - 1500mA 5V.

I prinsippet kan du bruke alt av ladere m/USB som gir fra 1000>2500mA, men spesifikt 5V.

Skal du derimot beholde Sony sin ladeautomaikk samt sikkerhetsniva, bruk original Sony.

sjekk ev Prisjakt for pris.

Dersom du går tilbake til sidene 8 og 9 så ble denne problematikken grundig gjennomgått.

Lenke til kommentar

Fått mail fra siba om at jeg har en rabattkode som gir 25% rabatt på dette og fri frakt. Det betyr at jeg kan få det for 3k. Går utifra at dette er en god pris? Er det bedre å kjøpe dette for 3k enn å kjøpe Nexus 7 2 for 2200++ i tillegg til frakt når det kommer? Hva ville dere gjort? :D

Lenke til kommentar

Som så mange ganger ellers - Noen liker mora andre dattera. Sett deg ned å tenk igjennom ditt eget bruk av nettbrett.

Skjermstørrelsen 7" kontra 10,1" betyr meget for flere ting.

Omfanget av hva som vises i div. nettsider og lesbarheten av disse. Skal du ha det med over alt og under alle forhold, her kommer og både størrelse og bruk inn og er avgjørende faktorer. 7 er mindre og praktisk å ha med seg, 10.1 er derimot vannsikret, spiller inn dersom det er fuktig miljø.

I praksis så må jo hver enkelt vurdere bruksmuligheter som skyldes prosessor, minne og lagring samt ha i baktanke behov for WiFi og 4G.

Så sett opp en kolonne for mora og en for dattera og se hvilke resultat det gir.

Endret av almeli
Lenke til kommentar

Ble veldig spontankjøp, men gikk for Nexus 7 da den var på dagstilbud for 2200 kr for 32 GB-utgaven. Litt usikker på hvor liten skjermen blir, men praktisk er den definitivt. Send gjerne PM om noen er interessert i rabattkoden for å få en Tablet Z til 3k. :)

Lenke til kommentar

Intel kommer med en ny mini-pc (HTPC), som har infrarød sensor. Betyr det at jeg kan styre den med Xperia-tablet?

Og hvis så, hva kan jeg styre?

Det vil nok avhenge av programvaren som blir utviklet for både mini-PC og Z brettet.

Blir språket samkjørt så får du kanskje mange funksjonsmuligheter med på kjøpet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...