Gjest medlem-83883 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det dukket opp en oppdatering til min XTZ Wi-Fi via PC Companion i dag, men når jeg velger å gjennomføre oppdateringen feiler installasjonen. Noen flere som har samme problem? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Skal sjekke når jeg kommer fra jobb, men leste om en med samme problem på xda: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=45064679&postcount=142 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ser ut som han har samme problemet, ja. Skal prøve å få gjennomført oppdateringen igjen senere i kveld. Med litt flaks ordner det seg nok. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg hadde ikke noen problemer da jeg oppdaterte via USB-kabel koblet til datamaskinen min hjemme. Prøvde du å oppdatere trådløst? Hvis ja; kan du prøve med kabel og se hvordan det går? Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Oppdateringen kommer ikke opp som OTA, kun via PC Companion med kabel. Oppdateringen det er snakk om er: 10.3.1.C.0.136 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fant ingen oppdatering her. Enten har de trukket den i påvente av fiks, eller så er jeg lengre bak i køen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Fikk installert oppdateringen nå. Jeg avinstallerte "update engine" fra kontrollpanelet i windows, så PCC fikk lastet ned oppdateringen på nytt. Gikk helt smertefritt. Dette viste seg å være 4.2.2-oppdateringen for WiFi-utgaven. Endret 28. august 2013 av medlem-83883 Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fikk installert oppdateringen nå. Jeg avinstallerte "update engine" fra kontrollpanelet i windows, så PCC fikk lastet ned oppdateringen på nytt. Gikk helt smertefritt. Dette viste seg å være 4.2.2-oppdateringen for WiFi-utgaven. Hei Jeg lurte på om det å installere oppdateringen fra sony pc companion vil fjerne data eller tilbakestille app'er på nettbrettet? Også, jeg har koblet til nettbrettet og installert pc companion på både engelsk og norsk nå, men den finner aldri en nyere firmware. Er det noe triks for å oppdage den nye firmware'en? Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Alle apper er som før oppdateringen. Ingen data ble slettet hos meg. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Vanlig ved oppdateringer er at ingen personlige innstilliger, programvare eller apper blir berørt. Men den som vil kan jo kjøre en sikkerhetskopiering før oppdateringen, da ligger jo alt bevart på pc'en. For å sjekke om en har siste utgave så se denne siden: http://www.sonymobile.com/no/software/ velg der videre tlf, tilbehør eller brett, på brett velg så din utgave f.eks WiFi, der angies Nyeste tilgjengelige programvare: 10.3.1.C.0.136 Utgivelse startet: 2013-08-28 Endret 28. august 2013 av almeli Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Vanlig ved oppdateringer er at ingen personlige innstilliger, programvare eller apper blir berørt. Men den som vil kan jo kjøre en sikkerhetskopiering før oppdateringen, da ligger jo alt bevart på pc'en. For å sjekke om en har siste utgave så se denne siden: http://www.sonymobile.com/no/software/ velg der videre tlf, tilbehør eller brett, på brett velg så din utgave f.eks WiFi, der angies Nyeste tilgjengelige programvare: 10.3.1.C.0.136 Utgivelse startet: 2013-08-28 Takk, men jeg får ikke opp oppdateringen i sony pc companion. Vi får se om den kommer inn i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ikke noe å haste med, er mer en nedgradering enn en oppdatering Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvorfor mener du det? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Godt å høre at det ikke bare er meg som ikke har fått oppdateringen. Personlig er det mulighet for flere brukere, samt fiks av mic jeg ser mest frem til. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Sony har som andre ganske sikkert et system der de legger ut tilgang på oppdatering, dette for å unngå overbelastning på servere. Den som ventet de stor endringer på denne siste oppdateringen er sikkert skuffet, men jeg anser denne som en finpuss-justering for tilpasning til neste hovedoppdatering til 4.3. Med den så får vi rimelig sikkert bl.a. mulighet for flerkonto/brukere. Endret 29. august 2013 av almeli Lenke til kommentar
claes Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvorfor mener du det? Fordi den har nå gått over til mobil-utseende istedet for det den kom med. Før hadde du "knappene" nede til venstre, den snarveien og de miniappene i midten og klokke og notifications til høyre. Nå har du det vanlige telefonutseende med knappene i midten, og en linje øverst på skjermen med klokke etc. Og de miniappene er gjemt under "recent apps" saken. Ellers er det ingenting nytt å se i det hele tatt Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 ... Med den så får vi rimelig sikkert bl.a. mulighet for flerkonto/brukere. Så vidt jeg har forstått er dette med i 4.2.2 oppdateringen? Har ikke fått den selv enda, men har lest om flere som bekrefter dette. Lenke til kommentar
almeli Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Det har du jammen meg rett i, var gått meg hus forbi. I Innstillinger er nå et valg: Brukere. Dette gir flere muligheter for tildeling og tilgang, men det ser ut etter kort gjennomgang at minnet blir likt oppdelt slik at alle har den samme kapasiteten. Får håpe jeg har misforstått galt her, det hadde vært en fordel om minnet justerte seg etter hver bruker sitt behov. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen som vet om det finnes docking med tastatur? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hvor får en tak i ladekrybbe til denne ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå