ZkedaR Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hva skjer! Kan ikke stille på fsb lenger! tror HK driv å svikter, ulyder i vifte ved oppstart! nei det er ikke vifta, har bytta for ei stønn sia! ytelsen er ikke hva den var før heller! :sad: Har ett asus a7v266... kjøpt på komplett, tror dere de er villige til å gi meg ett nytt? har hatt det i ca. 3 mnd... HJÆLP! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Kjekt å svare! Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Minnet takler ikke fsb'n din ? Bruk multiplier. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 det gikk d fint før... Lenke til kommentar
m.sp Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hva ligger FSBèn på nå? Tipper det er minnet som har røket :sad: Ville kanskje også hørt med Komplett -M Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Det har jeg gjort og de sa att jeg måtte sende inn til test, kjett siden jeg skal på StangeLAN i ferien kjører på 133 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Kan forresten ikke still ned fsb heller :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå