Gå til innhold

Bestilling av party ferie

Anbefalte innlegg

Hei

Vi er en guttegjeng på 4 som skal på ferie enten til Magaluf eller Ayia Napa.

El noe lignende partysted

Uansett, jeg lurer på om hvor det er best å bestille reise, nettsted altså, apollo, ving.no....

Syntes det er vanskelig å finne de rette hotellene osv. Noen som har forslag til hvor en ungdomsgjeng burde finne hotell?

Vi har tenkt å dra fra i slutten av juni eller begynnelsen av juli.

Takker for svar!

Endret av LeoDicaprio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd Ving og Solfaktor. Det dere bør være obs på er at dere vanligvis ikke kan avbestille etter at dere har betalt depositum til reisen uten å tape depositumet.

I utgangspunktet har det ikke så mye å si hvor du bestiller. Den største forskjellen er som regel kundeservice, og der må jeg si at Ving er ganske greie. Jeg og dama bestilte ferie i fjor sommer, og pga. overbooking fikk vi et dårligere rom enn vi hadde bestilt for to netter. Vi fikk penger kontant på stedet ila. noen få dager. Vær forresten obs på at du bør klage på stedet om noe er galt, venter du med å klage til du kommer hjem er sjansen for at du får medhold betraktelig mindre.

Når det gjelder hotell så kan jeg kun svare for Magaluf, jeg kom der i fra for et par uker siden. Om dere har hotell på et sted som heter Palmanova så er det gangavstand fra Magaluf (ca. 20-30 min. å gå). Torrenova (der hadde jeg og dama hotell) er midt i mellom, ca. 5 min å gå til alle utestedene i Magaluf. Nøyaktig hvilket hotell du bør ta vet jeg ikke, min erfaring er at de er omtrent akkurat like bra/dårlige i sin prisklasse. Sengene er stort sett kamuflerte trampoliner når man drar på chaterferie og skal ha 3-4 stjerners hotell.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den beste party byen i Europe er Sopot i Polen:) Rimelige priser (øl koster mindre enn flaske vann i Norge!), fantastiske partyer og god mat. Anbefales! Du kan lese mer om Sopot på besokpolen.blogg.no/1362568948_ikke_bare_natteliv_i_.html De gir mange gode reisetips om Polen der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...