ShaBB Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Hei. Skal kjøpe gaming pc og lurer på om dette oppsettet er greit ? Tar gjerne imot nye ideer til oppsett Takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Mitt forslag fra dustinhome.no. GTX 670 4gb er meningsløst Nyere, større og raskere SSD 120hz 24" skjerm (et "must" for fps gaming). Støydempet og stilrent kabinett Endret 5. mai 2013 av fflex Lenke til kommentar
ShaBB Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Mitt forslag fra dustinhome.no. GTX 670 4gb er meningsløst Nyere, større og raskere SSD 120hz 24" skjerm (et "must" for fps gaming). Støydempet og stilrent kabinett Mitt forslag fra dustinhome.no. GTX 670 4gb er meningsløst Nyere, større og raskere SSD 120hz 24" skjerm (et "must" for fps gaming). Støydempet og stilrent kabinett Ser at du har bytta til msi z77a er den bedre enn sabertooth'en jeg valgte og ser også at du har bytta ut H100i er det no forskjell fra den du valgte ? Og vis jeg fortsatt bestemmer meg for å ha h100i er det plass til den i det kabinettet ? Endret 5. mai 2013 av LiLiBoSS Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 (endret) Valgte MSI kortet rett og slett pga funksjoner ifht pris. Jeg satt opp med en god luftkjøler, er ikke verdens største fan av lukkede vannkjølingsløsninger fordi de er dyre, og de fleste støyer en del. Akkurat H100i er et godt produkt, uten tvil.. og ja det vil passe i det kabinettet. Men: Endret 5. mai 2013 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå